Juhan koneet | Sivu 4 | AvantClub - Keskustelupalsta
Zoom putkahti pihalle. Otin siihen varmuuden vuoksi kaikki terät...
20201014_131225.jpg
 
Taitaa 860 olla ihan sekaisin. Zoom-aurassa ei syty mitkään valot, ja kun laittaa opticontrolin päälle, lumilevy kääntyy vivusta, joystickin punaisesta ja sinisestä napista sekä molemmista keinukytkimistä... Eli siivet ei liiku...

Huoltomiehet tulevat huomenna.
 
Avant Tecno vaihtoi edelliseen 528:iin puomin, kun se oli vääntynyt. Toisen vääntymisen yhteydessä sain Tecnolta kallistusadapterin puoli-ilmaiseksi korvauksena vääntymisestä. Nykyisen 530 puomi on jo 600h kohdalla useita senttejä vinossa, ja aion viedä senkin takuukorjaukseen vielä tämän vuoden puolella kun huollon aika tulee.

Eli ei tässä mistään liukupaloista nyt puhuta. Nehän nyt vaihdetaan heti muutenkin. Jokainen voi sitten katsoa oman puominsa tilanteen, vertaamalla sitä vaikka ikkunan saumaan tms suoraan pintaan. Jos 1000h ajetussa Avantissa on puomi edelleen viivasuorassa, tarjoan pullakahvit tavattaessa.
Joko on kahveja tullut tarjottua? :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: STEFFE ja Leppis
Onko kuvaa siitä vääntyneestä osasta? Pikkukone on kai rakenteeltaan samanlainen ja voin ehkä talven aikana yrittää vähän mittailla taipumia eri kuormitustilanteissa.
Jatkopuomi itsessään menee kieroon. Kauha oikenee jonkun verran, kun jatkopuomin työntää aivan pitkäksi.
 
Se oli sitten yllättäen zoom-auran sähköt koottu miten sattuu ja väärinpäin. Finnsiirron asentajan kanssa pari tuntia ihmeteltiin, kunnes todettiin, että auran sähköliittimen johdot on kytketty vääriin pinneihin. Kytkettiin ne oikein ja saatiin aura toimimaan. Eikö valmistaja testaa tuotteitaan ennenkuin ne luovutetaan ulos...
 
  • Tykkään
Reaktiot: Jyrki pokela
Ja tästä se sitten taas lähti. Kilometrikaupalla johtoa odottaa paikkaansa. Onneksi löytyi läpivienti kajuuttaan, kun pari näyttöä tuli sisälle. Huomatkaa hieno asennus takakameralle rekkarivalon päällä...

Huomasivat vissiin tehtaalla jossain vaiheessa, että rekkari kannattaa olla jossain näkyvillä :)

Johtoja levällään Arska.jpg
 
  • Tykkään
Reaktiot: Jyrki pokela
Huomasivat vissiin tehtaalla jossain vaiheessa, että rekkari kannattaa olla jossain näkyvillä :)
Ei se asia niin mennyt. Vaan ongelma tuli vastaan kun sama hytti tulee 7,6 ja 5 malliin saatavaksi ja niisä koneissa tila hytin ja moottorikopan välillä ei riittänyt. Se oli syy 1. syy 2 on se että on maita missä kilpi on paljon isompi kuin meillä ja se ei silloin aina mahtunut. Kilpi on tunniste.
 
Kannattaa varmaan tehdä reklamaatio kuvien kera.
Ei tartte, kun on takuunalaisia koneita kaikki. Nyt on taas kaikki kunnossa. Ilman Finnsiirtoa mun töistä ei tulisi mitään. Finnsiirto hoitaa vuorokauden kuluessa kaikki mun koneiden ongelmat kuntoon. Avant sitten maksaa omat sössimisensä, mutta se ei näy mulle...
 
Ei se asia niin mennyt. Vaan ongelma tuli vastaan kun sama hytti tulee 7,6 ja 5 malliin saatavaksi ja niisä koneissa tila hytin ja moottorikopan välillä ei riittänyt. Se oli syy 1. syy 2 on se että on maita missä kilpi on paljon isompi kuin meillä ja se ei silloin aina mahtunut. Kilpi on tunniste.
No miksei sitä alunperin laitettu koneen perään näkyville...?
 
Mietin vain, että _jos_ theKone olisi saanut kilven peräpeiliinsä niin mitenkähän se näkyisi?
 

Liitteet

  • koneenperä.png
    koneenperä.png
    124,9 KB · Katselut: 176
Mun koneessa sitä ei löydy koska ei ollut vielä sarja valmis kun kone oli huollossa. Seuraavassa huollossa asennetaan. Olen toki käyttänyt konetta missä oli opticontrol ja pakko myöntää että tykkäsin. Sillä saa tietyt hyödyt tietyissä työlaitteissa. Talven jälkeen varmaan se on mulle ajankohtaista. Koneessa kun nyt on ajettu kirkolle ja takaisin 200 tunnin edestä. Eli vielä se 250 tuntia huoltoon.
 
Mun koneessa sitä ei löydy koska ei ollut vielä sarja valmis kun kone oli huollossa. Seuraavassa huollossa asennetaan. Olen toki käyttänyt konetta missä oli opticontrol ja pakko myöntää että tykkäsin. Sillä saa tietyt hyödyt tietyissä työlaitteissa. Talven jälkeen varmaan se on mulle ajankohtaista. Koneessa kun nyt on ajettu kirkolle ja takaisin 200 tunnin edestä. Eli vielä se 250 tuntia huoltoon
Edit: ei mitään.
 

Uusimmat keskustelut