En ole perehtynyt Avantin hydrauliikkaan sen syvällisemmin, mutta alalla vallitsevan käytännön mukaan ensin säädetään liikenopeus turvalliseksi -ja toisaalta riittäväksi, ja sen jälkeen paine säädetään ohjearvoon tai niin lähelle sitä, kuin päästään. Edellytykset onnistuneeseen lopputulokseen luodaan järjestelmän mitoituksella.U-auran sivusiipiin on tosiaan suunnttelilla letkukuristus, jotta niistä tulis rauhallisemmat. Minun on annettu kuitenkin ymmärtää, että kuristus haittaa jollain tavalla Avantin painerajojen toimintaa. Tämä alue on mulle vieras, eli mitä se mahtaa tarkoittaa, ja miten ilmenee käytännössä?
Kun samoja työlaitteita käytetään eri peruskoneissa, joudutaan tyytymään kompromisseihin mitoituksessa. Paineet ovat koneissa samaa luokkaa, mutta virtaukset vaihtelevat. Virtauksella saadaan vauhti ja paineella voima.