Hulcolla Avantin kuljetus | Sivu 7 | AvantClub - Keskustelupalsta
Kärry on kuvassa tarkotuksella vähän perä yläällä kun ajosilta ei pääse kääntymään alas asti jos perä vähänkään alaspäin,eli kärry oli tyhjänäkin aisa matalalla. Toisaalta kiinnitin huomiota tasasella käytävällä että sähköjohot lähellä maata,saattaa olla liikaa aisapainoo. Aisapainoo jos pitäis saaha pinemmäksi niin epäilykset käy toteen,Hulco ei sovellu mun tarkotukseen jo senkään takia kun ei voi olla yhtään peräylitystä.
 

Liitteet

  • 20210402_233253.jpg
    20210402_233253.jpg
    1,3 Mt · Katselut: 156
Saisiko tuota ajosiltaa kallistettua hieman taaksepäin, jos tekisi uudet tukiraudat kiinnikkeiksi? Metrin peräylitys sallitaan. Kokeilu naruilla ja Avant vähän taaksepäin. Josko auttaisi painopisteeseen.

Erillisten ajosiltojen kanssa pelaamiseen kyllästyy.


Oke
 
toi leveä ajoramppi on varmaan kätevä moneen juttuun, mutta taitaa kanssa painaa ja tulee takapainoa kärryyn. Onko siinä keventimiä, että sen jaksaa nostaa pystyyn?. No tässä tapauksessa paino on oikeaan suuntaan mutta varmaan vaikuttaa myös vakauteen. Ei taida leveys riittää, että niitä saisi korvattua kahdella kapeammalla rampilla. Siis niin että Avantin puskuri mahtuisi niiden väliin? Jos takana olisi sopiva akseli, niitä voisi vielä sivusuunnassa liu'uttaa lastatessa pyörän kohdalle.
 
Saisiko tuota ajosiltaa kallistettua hieman taaksepäin, jos tekisi uudet tukiraudat kiinnikkeiksi? Metrin peräylitys sallitaan. Kokeilu naruilla ja Avant vähän taaksepäin. Josko auttaisi painopisteeseen.

Erillisten ajosiltojen kanssa pelaamiseen kyllästyy.


Oke
Varmaankin sais muutoksilla painojakauman oikein,mutta ei viitti ruveta tekemään kärryyn muutoksia.
 
Onko siinä keventimiä, että sen jaksaa nostaa pystyyn?
On siinä akselissa jouset, mutta silti melko painava nostaa pystyyn. Itse laitoin lisäjousen, jotta saan sen vaikka yhdellä sormella nostettua.

Minusta tuntuu oudolta, että aisapainoa olis liikaa 760:lla noin päin ajettuna.
 
On siinä akselissa jouset, mutta silti melko painava nostaa pystyyn. Itse laitoin lisäjousen, jotta saan sen vaikka yhdellä sormella nostettua.

Minusta tuntuu oudolta, että aisapainoa olis liikaa 760:lla noin päin ajettuna.
Millaisen laitoit?
 
On siinä akselissa jouset, mutta silti melko painava nostaa pystyyn. Itse laitoin lisäjousen, jotta saan sen vaikka yhdellä sormella nostettua.

Minusta tuntuu oudolta, että aisapainoa olis liikaa 760:lla noin päin ajettuna.
En tiijä onko aisapainonen vai ei,en oo mitannu enkä riittävästi syventyny asiaan. Huono, erittäin huono vejettävä noin. Luulin ite että tulis takapainonen kuorma.
 
Pitäiskö kokeilla oikeella autolla?? ;)
Jos kärryssä ei olekkaan ongelmaa vaan jouset eii kanna pikku autossa??
Laitetaan se mun pakun perään ja ajetaan rallia?? :p:D
 
  • Tykkään
Reaktiot: Leppis
En tiijä onko aisapainonen vai ei,en oo mitannu enkä riittävästi syventyny asiaan. Huono, erittäin huono vejettävä noin. Luulin ite että tulis takapainonen kuorma.
Tuon takia ite siirryin kuorma-autoon. Mahtuu 5-7työlaitetta mukaan kerralla eikä vaikuta ajettavuuteen mitään. Kärryllä pysty kuskaan vaan konetta ja tyälaite piti laittaa auton kyytiin
 
Onkos tuo kuorma auto vaihtolava versio? Kuinkas nopea on purkaa ja lastata?
Pitääkö olla ammattipätevyys kortiti sun muut?
Itsellä on kyllä ABCE kortti joten ajot ok mutta puhuttu kiekoista ja muista velvotteista.?
 
ei saa edes maasturia hinausauton kyytiin
se sitten vissiin on juurikin HINAUSauto. Tosin en tiedä että mikä pitää hihausauton painon olla vedettävään nähden, mutta ennen EU:ta ei tainnut saada samanlaisella autolla hinata toista samanlaista vaan hinattavan piti olla painoltaan kevyempi.
 
miten noissa kuorma-autoissa painonjakauma vaikuttaa ajoon ja mitä lakipykälät sanoo takapainoisesta kuormasta? Jos lavan etuosaan lastaa ilmaa (styroksia tms) ja sitten tuon Avantin etuperin takapuskuri perälaitanostimeen kiinni, niin taitaa jäädä lastin painopiste veturin taka-akselin taakse. Ajo ei varmaan ole turvallista ainakaan liukkailla mutta onko muuten rajoituksia?
 

Samankaltaisia keskusteluja

Uusimmat keskustelut