12.4 käynti tehtaalla | AvantClub - Keskustelupalsta

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
5 401
862
138
Bobäck
Olen näillä näkymin poikkeamassa tehtaalla 12.4 jos joku kaipaa jotain pientä kuljetettavaksi tänne etelään.
 
Tehtaalla tuli käytyä, aamulla klo 06.30 olin paikalla, kone irti ja alas lavalta ja kurkistus korjaamon puolelle, johan siellä huoltopuolen kaverit olivat paikalla ja konetta vaan sisälle työn alle, 12.30 kaikki oli ok, huolto tehty ja muut varaosat hankittu, korjaukset korjattu ja kotona jo 14.40, mikä parasta, PALVELU niin sitten viimeisen päälle asiallista, ammattitaitoista ja nopeata. Kiitokset vaan Sauli, Tapio, Jukka, Petteri, Tuomo, Jani, Risto ja huoltopuolen kaverit Jukka, Erkki ja Kimmo.
 
lajaatena sanoi:
Tehtaalla tuli käytyä, aamulla klo 06.30 olin paikalla, kone irti ja alas lavalta ja kurkistus korjaamon puolelle, johan siellä huoltopuolen kaverit olivat paikalla ja konetta vaan sisälle työn alle, 12.30 kaikki oli ok, huolto tehty ja muut varaosat hankittu, korjaukset korjattu ja kotona jo 14.40, mikä parasta, PALVELU niin sitten viimeisen päälle asiallista, ammattitaitoista ja nopeata. Kiitokset vaan Sauli, Tapio, Jukka, Petteri, Tuomo, Jani, Risto ja huoltopuolen kaverit Jukka, Erkki ja Kimmo.

Kyllä siellä aina huolto ja palvelu pelaa. Pitää toki aina muistaa että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan! :cool:
 
Palvelualan ykkössääntö on, ettei metsä vastaa niin kuin huudetaan ja mitään ihmisryhmää ei kannata haukkua, ainakaan tietämättä mitä ryhmää puhekaveri edustaa.
 
Tuli poikettua taas tehtaalla! Petteri hoiti uuden umpion kun huomasin että lasi oli haljennut! Ja minä kun tykkään pitää kone kunnossa niin silloin vaihdetaan! Ja samalla vaihdettiin O-rengas luistonestoventtiiliblokin karassa! Se on helppo kun osaa! Puhelimessa aamulla tuli jo diagnoosi joka osoittautui oikeaksi. Yleensä kyllä Sauli tietää.
Kiitos loistavasta palvelusta ja kaakaosta!
 
4.1 torstaina olisi taas reissu edessä. Päivä seikkailu Ylöjärvelle.
Jos joku kaipaa jotain tavaraa takaisin kuormassa tänne kulttuurihistoriallisen Luoman suuntaan niin saattaa onnistua!
 
Kone lastattu ja herätyskello säädetty! Tarkoitus on että junamme liikkuu klo 6.30 ja saapuminen tehtaalle olisi 09.00! Neiti on paksnnut evädlaukun mukaan missä pientä miksvaa mulle ja hänelle!
 
Tuli käyty. Hyvin meni reissu. Nähtiin kaikki säätilat mitä on mahdollista kerätä 400 km aikana! Aikoa mitä oli yhteistä oli se että oli pimeetä niin lähtiessä kotipihalta kuin saapuessamme!
 

Uusimmat keskustelut