220 Polttoaineletku lähti irti | AvantClub - Keskustelupalsta

jets

Jäsen
Keskustelun aloittaja
18.5.2010
953
0
16
Auraaminen keskeytyi hieman yllättäen polttoaineletkun irtoamiseen. Luonnollisesti kone pysähtyi keskelle risteystä. Onneksi ei ollut muuta liikennettä, kun ei olisi päässyt mistään suunnasta mihinkään.

Polttoaineletku irtosi siis moottorin päästä. Sain sen takaisin Leathermanin kanssa virittelemällä, mutta kyllä siinä hieman tulipalon vaaraa syntyi. Bensat meni minne sattui kuuman moottorin kylkiin yms.

Outoa, että tuolla tavoin pääsee itsekseen irti. Kyseessä on siis se pieni letkunpätkä, mikä tulee suodatinpaketin mukana. Minusta se oli kyllä alkujaankin hieman löysä ja se puristin mikä mukana tulee, ei tunnu puristavan sitä mitenkään.

Linkutin takaisin mökille kenttäkorjauksen jälkeen ja virittelin nippusiteistä varmistimen, joka vetää PA-suodatinta vasten moottoria, niin ei pääse irtoamaan tuo letku niin helposti.

Jännä homma oli se, että letkusta tuli polttoainetta, vaikka olin katkaissut koneesta virratkin. Varmaan jotenkin lappo-ilmiö syntyi?
 
Noh, nyt tuli selvyyttä tähän. Reklamoin asiasta tehtaalle ja sieltä soiteltiin.

Nythän on siis käynyt kuulemma niin, ettei niitä pieniä letkunpätkiä olisi edes pitänyt päätyä sinne suodatinlaatikkoon. Ja niitä kuulemma on vähän jokaisessa suodatinpaketissa.

Jotta semmoista. Lähettävät ystävällisesti minulle uuden letkunpätkän :) Kyllä palvelu pelaa. Kunhan vain säilyy kone sinne asti palamatta :D

No on se nyt sen verran kiinni se letku, ettei vuoda. Mutta hyvä saada sopiva.

Onkos muut kiinnittäneet asiaan huomiota? Vai oletteko laittaneet aina sen vanhan letkunpätkän takaisin?
 
jets sanoi:
Noh, nyt tuli selvyyttä tähän...

Lähettävät ystävällisesti minulle uuden letkunpätkän :) Kyllä palvelu pelaa.

Onkos muut kiinnittäneet asiaan huomiota? Vai oletteko laittaneet aina sen vanhan letkunpätkän takaisin?

-Hyvä kun syy selvisi ja hyvä kun toit tiedon Planeetalle.

-Kyllä, palvelu on ystävällistä ja homma pelittää ... onkohan kiinalaisilla palvelu paljonkin parempaa? :lol:

-Ei ole tullut huomattua... oon vaihtanut aina koneen uuteen, ettei tarvitse vaihtaa letkua! Vitsi, vitsi!! :lol:
 

Uusimmat keskustelut