220 takalokasuoja | AvantClub - Keskustelupalsta

kaik

Jäsen
Keskustelun aloittaja
9.3.2009
31
0
6
Olen nähnyt 220 vasemman takalokasuojan kärsineen lämpövaurioita, eli alkanut sulamis ilmiön. Pakoputki ilman suojausta ennen äänen vaimenninta.
Onko asialle muuta tehtävissä kuin poistaa ko. lokasuoja ainakin "paikalliskäytössä" ?

Terv. (kone vielä tehtaalla) KaiK.
 
Lokasuoja suli käyttökelvottomaksi melko nopeasti, otin ne pois. Jossain joku muuten ihmetteli tavarakorin tarpeellisuutta, on erittäin tarpeellinen varakanisterin kuljetukseen.
 
Tuo varakanisterin kuljettaminen mukana onkin hyvä idea. 200-sarjalaisessa ei sille tosiaan muuta paikkaa ole kuin tuollainen ulkopuolinen kiinnike. Täytyykin alkaa harkitsemaan hankintaa. Vielä kun saisi lapiollekin jonkun kiinnittimen.
 
Miulla oli 216 useita vuosia ja mittariinkin kertyi n. 500 h ennen vaihtoa suurempaan. Levityspalojen johdosta takalokasuojia ei ole koskaan ollut koneessa kiinni. Eikä tästä ole ollut mitään käytännön ongelmaa.Päinvastoin.

Säilytystilojen suhteen Avanteissa on selvä puute. Joka mallissa pitäisi olla lukittava ja vesitiivis työkaluboksi, johon mahtuisi ainakin tärkeimmät työlaiteissa tarvittavat työkalut, esim. jakoavain, tärkeimmät lenkkiavaimet, pari meisseliä ja vaikkapa pieni rasvaprässi.

JJ
 
Minulla sulasi eka päivänä molemmat takalokarit avant 218:sta. Niiden tilalle sai takuuseen lasikuituiset. En taida laittaa paikalleen ennen kuin sitten joskus kun/jos olen konetta myymässä.

Nuista levikepaloista... onko niitä myytävänä jossain? en ole huomannut niitä ainakaan avantin omilla sivuilla.
Kuinka paljon ne levittää raideväliä?
 
4x100 jakoon saa ainakin 10mm, 50mm ja 75 mm levikkeitä, vanteista riippuu, kuinka leveät sopivat alle. Ja raideväli levenee vastaavasti 20,100 tai 150 mm jos vanteen offsettia ei muuteta.

Avantin puodista saa suoraan, faxaa myyjälle, niin asia selviää. alta satasen olivat kappaleelta.
 

Uusimmat keskustelut