220 | AvantClub - Keskustelupalsta

jake 1001

Jäsen
Keskustelun aloittaja
28.8.2021
7
0
1
220-09 800h ohjaus takkuilee ihan kunn ja neliveto ei toimi. Vaikka säätelee lukkoja niten. Kone ollut vasta vähän aikaa käytössäni joten en tiedä miten pitäisi toimia. Mutta ei miltei tasaisella pitäisi jääjä kiinni ja vaikka kiunka pyörittelen lukkojen säätöruuvia niin ei paljon tapahdu. Luutavasti joku saa kiinni ongelmasta, sillä niitä on joitain muitakin mitkä näyttäisivät liittyvän näihin.
Kiitos jo etukäteen
 
Onko koneessasi luistonestoventtiili? Se on laatikko taka-akselin päällä johon liittyy pumpulta tulevat hydrauliletkut ja siitä lähtee letkut takapyörille. Ilman tuota ei koneessasi ole lukittuvaa nelivetoa. Eli sinulla ei ole tuota niin myös lukko asennossa koneessasi on ikään kuin tavallinen tasauspyörästö vasemman ja oikean puolen välillä. Tällöin lukko lukitsee vain saman puolen etu ja takapöyrän välillä mutta ei eri puolien välillä.

Ohjauksen ongelmasta en osaa sanoa.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Aku9
Kuvaileppa tuota ohjauksen takkuilua vähän enempi.
Puomin käyttöhän tulee samalta pumpunoaslta, mutta ohjauksella on prioriteetti 1.
 
Tässä hyvä jutustelu aiheesta.
 
Kuvaileppa tuota ohjauksen takkuilua vähän enempi.
Puomin käyttöhän tulee samalta pumpunoaslta, mutta ohjauksella on prioriteetti 1.
Tehostus häviää vähän väliä, sitten saa vääntää hampaat irvessä. Asiaa selvitellään ja katsotaan muutenkin miksi neliveto ei toimi. Ei hyvältä näytä
 
Tehostus häviää vähän väliä, sitten saa vääntää hampaat irvessä. Asiaa selvitellään ja katsotaan muutenkin miksi neliveto ei toimi. Ei hyvältä näytä
Tehostuksen häviämisen syy löytyy melko varmasti likaisesta öljystä ja orbitroolin prioriteettiventtiilin jumittamisesta. Prioriteettiventtiilin toleranssit ei kestä minkäänlaista roskaa öljyn seassa. Työn puolesta maatalouskoneiden huollon parissa touhutessa melko tuttu asia varsinkin niissä koneissa joissa ei ole painepuolella pumpun jälkeen suodatinta.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Leppis ja Aku9
Tehostuksen häviämisen syy löytyy melko varmasti likaisesta öljystä ja orbitroolin prioriteettiventtiilin jumittamisesta. Prioriteettiventtiilin toleranssit ei kestä minkäänlaista roskaa öljyn seassa. Työn puolesta maatalouskoneiden huollon parissa touhutessa melko tuttu asia varsinkin niissä koneissa joissa ei ole painepuolella pumpun jälkeen suodatinta.
Tarkastetaan kiitos.
 

Uusimmat keskustelut