225 lpg | AvantClub - Keskustelupalsta

nikke006

Jäsen
Keskustelun aloittaja
19.1.2014
52
15
8
Tuli tyhmyyksissään huudettua tuommoinen avant 225 kaasuversio ja koneesta ei taida olla mitään ehyttä jäljellä, mutta otan asian haasteena ja haen kamppeen huomenna kotiin. Onko jollain laittaa korjausopasta kyseiseen laitteeseen? Kaasu on minulle täysin vieras käyttövoima ja koneessa on jokin vika ettei kuulemma käy kuin yhdellä sylinterillä. Onko antaa vinkkejä mistä asiaa lähtisi purkamaan kunhan koneen saan kotiin ja aikaa asialle järjestyy. Kaikki neuvot ovat tarpeen ja laitan infoa kunhan saan kamppeen käsiini.
 
Meni homma sittenkin minun osalta peruutukseen. Soittelen asian tiimoilta niin sanotulle myyjälle ja käytös oli sen verran asiatonta ja kysymyksiin vastattiin suunsoitolla, että peruin kauppani.
 
  • Surullinen
Reaktiot: Leppis
Meni homma sittenkin minun osalta peruutukseen. Soittelen asian tiimoilta niin sanotulle myyjälle ja käytös oli sen verran asiatonta ja kysymyksiin vastattiin suunsoitolla, että peruin kauppani.
Noi kaikenmaailman huutokaupat on ihan syvältä ja vastuunkanto alle nollan!!!:mad:
 
Käytitkö rahan huutokaupan tilillä, vai peruutitko suoraan? Ehdoista ei oikein käy ilmi että miten ne menee?

Edit: mutta tasapuolisuuden nimissäs aivan loistavaa. Kuitenkaan, useimpia huutoja ei myydä jos hinta ei kauppiasta miellytä huudon päätteeksi, tuo peruutusehto suo kuluttajalle saman suojan. Aiemmin siellä taisi olla joku 20% sakkomaksu. Onkohan aiheesta ymmärretty valittaa, kun sakko osoittautui kuluttajasuojan ehtojen vastaiseksi.

 
Peruutin ennen maksua. Yritin jutella välittäjänä toimivan myyjän kanssa aiheesta liittyen noutoon ja puuttuviin osiin joita ei ollut ilmoituksessa mainittu. Kuluttajilla on oikeus perua kauppa 14vrk kuluessa. Näin ei tietenkään ole tarkoitus toimia tieten tahtoen, mutta pääsääntöisesti jos jokin asia nuissa on kuvaamatta tai kertomatta, niin siinä on vika tai puute jota ei haluta kertoa mahdolliselle ostajalle
 

Uusimmat keskustelut