320s Sammuilee | AvantClub - Keskustelupalsta

sepe

Jäsen
Keskustelun aloittaja
16.1.2009
31
0
6
Taitaa ola toi sammuileminen enemmänkin ominaisuus kuin vika vai onko muilla samaa vikaa.
Itse olen päätellyt sen johtuvan siitä kun 320:pin meno on joskus vähän heiluvaa että polttoaine "vaahtoutuu"
ja näin pääsee letkuihin ilmaa ja kone sammuu.
Ja mitän ne vannepainot muuten kustantaa kun ajattelin taakse laittaa traktorin etupainon mutta sitten olisi nokka koko ajan ilmassa niin pitäis eteenkin saada painoa
 
Kovemmalla kaasulla saattaa kone herkemmin tökätä esim kuormauksen yhteydessä, jolloin tulee rajat vastaan. Taktikointi auttaa tässä, eli kannattaa ajaa kasaan paremminkin väännöllä kuin vauhdilla.

ainakin vanhempaan 300 runkoon sai myös etupainot, jotka tulivat pellin alle etukelkan päälle. eivät olleet edes pahan hintaiset, muistaakseni vajaalla satasella sai 50 kg metaaliklöntin muutama vuosi sitten.

vannepainot taitaa saada vain 200 sarjaan.

jos työkohteiden leveys antaa myöden, niin napalevikkeet tuovat hitusen painoa ja paljon vakautta lisää myös.

suuremmalla massalla tavara tulee helpommin kyytiin.
 
Maasturisti sanoi:
Kovemmalla kaasulla saattaa kone herkemmin tökätä esim kuormauksen yhteydessä, jolloin tulee rajat vastaan. Taktikointi auttaa tässä, eli kannattaa ajaa kasaan paremminkin väännöllä kuin vauhdilla.

ainakin vanhempaan 300 runkoon sai myös etupainot, jotka tulivat pellin alle etukelkan päälle. eivät olleet edes pahan hintaiset, muistaakseni vajaalla satasella sai 50 kg metaaliklöntin muutama vuosi sitten.

vannepainot taitaa saada vain 200 sarjaan.

jos työkohteiden leveys antaa myöden, niin napalevikkeet tuovat hitusen painoa ja paljon vakautta lisää myös.

suuremmalla massalla tavara tulee helpommin kyytiin.


Jaa no pitääkin katsoa sinne pellin alle jos tekin itse sinne painot
 

Uusimmat keskustelut