Hei Leppis & 635
Minulla oli sama ongema - tosin uunituoreessa 528'ssa. Päittäisvälystä kääntöniveleen oli jäänyt tehdastoimitukseen rakoveitsen mukaan melkein 1 mm joka tarkoitti kohtalaisen kolahtelevaa kulkua epätasaisessa maastossa, kun kuormaa kauhassa oli kunnolla. Nivel klonksui myös kun kuormana oli esim kaivuri 205.
Reklamoin tehdasta joka lupasi lähettää välilevyjä - tosin koko laite vaihtui uuteen 630'een ennenkuin takuutyön laajudesta päästiin yhteisymmärrykseen (uusi 630 on tiukka peli eikä klonksu millään käytetyllä kuormalla).
Tehtaan huoltomestari totesi, että alatappia ei saa nostaa ylöspäin ennen kuin hydrauliöljy on poistettu systeemistä ja kurkkuletku tankin ja jakotukin välistä poistettu.
Miten on tilanne käytännön elämässä? Nouseeko alatappi tarpeeksi ilman öljytalkoita ja letkun irroittamista, jotta välilevyn/levyt saa paikoilleen?
Vastaisuuden varalta udellen
JJ