Mulla oli aikanaa pieni bobbari ja siinä paineen merkkivalo paloi virrat päälle käännettynä ja sammui kun koneen käynnisti, joskus se räppi k u n oikeen hyppyytti kuormattaessa, varmaan paineheittelyä.. ja palataas avanttiin, siellä taitaa olla joku 5-8bar vapaassa kierrossa painetta,täytyy mitata tuo paine, ja tälle paineelle tais olla jousikuirmitteinen säätökin painesuotimen jalassa? Tuolle painekytkimelle/anturille en löydä netin varaosalueteloista mitään mainintaa tai varaosanumeroa.. sulakkeita tässä ei ole kun kaksi ja releitäkään ei taida olla kun polttoainepumpulle ja sitte oli etusuojan alla töötin vierellä sellainen kun lamptimer jne. Tuo varmaan vois olla hehkun merkkivalolle.? Neuvoja yms. Otetaan vastaan tuohon paineanturiin ja vaikka varaosanumeroa, eiköhän tuon mahda saada varaosatiskiltä, ja ei väliä onko se lamppu palamassa sielä taulussa vai ei, kone toimii aina samalla lailla. Tässähän ei sähköohjausta tai edes esiohjausta oo hydrauliikassa, harmi kun puuttuu tuo 4wd lukko,luulin että oli mutta työvalonkatkaisin oli siihenpaikalle laitettu. Oisko minkälainen homma laittaa tuo lukko? Jossakin näin asennuskuvan että etumoottorien välille tuli joku palikka missä varmaankin virtaukset säädetty, tuohon tyyppiinhän ei taida tulla mitään sähköjä. Samanmoista mietintää oli aikanaan kun mönkkärin vetävään mehtäkärryyn oli aikomus laittaa sähköventtiilejä vetomoottorien väliin että olis saanu nopeutta ja voimaa muutettua sen mukaan kumpaa tarvii,mutta tämä sit jäi tekemätä.