750DLX vaihtui 860i GT:ksi | AvantClub - Keskustelupalsta

QAku

Jäsen
Keskustelun aloittaja
25.4.2012
177
50
28
Itä-Uusimaa
Viime perjantaina hain tehtaalta 14h ajetun esittelykoneen omaksi. Vanha kone jäi tehtaalle. Varusteista vain hydraulinen työlaitelukitus jäi ottamatta, kun en sillä tee mitään. Tässä +- listaa edelliseen koneeseen:

Plussat:
  • Koko
  • Teho
  • Ulottuvuus
  • Vääntö (ei todella tarvitse huudattaa konetta)
  • Hiljaisuus
  • Maavara
  • Ilmastointi, ilmapenkki
  • vauhti tarvittaessa
  • 2500lm työvalot yllättävän hyvät
  • Optidrive (vanha siipilumikauha päivitettiin samalla, nyt kääntyy yhdessä tai erikseen ilman kikkailuja)
Miinukset:
  • Koko. Ei mahdu kääntymään kaikialla missä vanhalla
  • Näkyvyys työlaitekiinnikkeelle. Nyt kun koneessa on uusi 45ast kallistusadapteri (12ast ei saa käyttää 860) niin näkyvyys on todella crap. Kamera helpottaa, mutta on aika iskuja ottavalla paikalla kääntösylinterin nokassa
  • Renkaat. Vain TR kuvio saatavilla. Ehkä palarengas maaliskuussa. Tällä koneella ei tee talvella mitään TR-kuviolla, nyt en pääse yhteen pihaan ollenkaan. BKT:n kumit saapumassa ja ne nastoitetaan. Tehtaan suunnalle "kritiikkiä" siitä että kumeja tai ketjuja ei ole valikoimassa, vaan pitää itse hoitaa tilaukset. On ketjuja ikävä
  • Piippaa turvavyöstä, ei starttaa ilman painoa penkillä, istuinlämmityksen katkaisimen sijainti :p
  • Hinta o_O

Tunteja ei nyt aivan kauheasti ole kertynyt ja jatkan listaa kun kokemuksia karttuu...

PS. Kierros tehtaalla oli taas aivan kiva. Saulille kiitokset teknisiin kysymyksiin vastailuista ja koneen sähkökaavioista jotka helpottaa omien lisälaitteiden asennuksia
 
:p
Näkyvyys työlaitekiinnikkeelle. Nyt kun koneessa on uusi 45ast kallistusadapteri (12ast ei saa käyttää 860)--> Mikä tuohon on syynä. Painorajat vai?
Onnea koneen hankinnasta.
Itse odottelen konetta juurikin noiden renkaiden takia vieläkin.
 
BKT Trac super nastoittettuna pitää hyvin ja on mukava ajattava. 860 hytti ei ole niin lämmin kuin 750 oli, mutta ikkunat pysyy poissa huurusta.
 
  • Tykkään
Reaktiot: STEFFE
Lainaan tätä @QAku :n listaa..
Itellä tuli sama vaihto eli 760i DLX -->860i GT. Nyt takana 10h ajoa , aurausta, trukkihommia ja kauhalla touhuamista.
Pitää kyllä todeta että koneiden välillä on suurempi ero mitä oli 2 vuotta sitten kun siirryin 635 DLX --> tuohon 760i:n
On niin paljon vakaampi ja jotenkinkäteen sopivampi kone.
-Vaikkei koneeseen tehoa ole lisää tullutkaan niin työntövoima ja puomi on aivan toiselta planeetalta.
097C4806-150E-48C1-B6CD-D702C7C05FB4_1_105_c.jpeg


Itse arvoin pitkään että otan samanlaisen 760i uuden, mut ois nyt harmittanut jos en ois 860i siirtynyt.
Aeuraavaksi päivitellään valaistus tälle vuosikymmenelle ja majakka saa lähteä ja stobot tilalle. Ja tulihan tuo kamerakin ostettua, vaikka pärjäisin kyllä ilman sitäkin, mut varmasti siitä apua on.
 
Lainaan tätä @QAku :n listaa..
Itellä tuli sama vaihto eli 760i DLX -->860i GT. Nyt takana 10h ajoa , aurausta, trukkihommia ja kauhalla touhuamista.
Pitää kyllä todeta että koneiden välillä on suurempi ero mitä oli 2 vuotta sitten kun siirryin 635 DLX --> tuohon 760i:n
On niin paljon vakaampi ja jotenkinkäteen sopivampi kone.
-Vaikkei koneeseen tehoa ole lisää tullutkaan niin työntövoima ja puomi on aivan toiselta planeetalta.
katso liitettä 5725

Itse arvoin pitkään että otan samanlaisen 760i uuden, mut ois nyt harmittanut jos en ois 860i siirtynyt.
Aeuraavaksi päivitellään valaistus tälle vuosikymmenelle ja majakka saa lähteä ja stobot tilalle. Ja tulihan tuo kamerakin ostettua, vaikka pärjäisin kyllä ilman sitäkin, mut varmasti siitä apua on.
Mites nuo vakiokumit on pitäneet lumessa/jäällä?
 
Lainaan tätä @QAku :n listaa..
Itellä tuli sama vaihto eli 760i DLX -->860i GT. Nyt takana 10h ajoa , aurausta, trukkihommia ja kauhalla touhuamista.
Pitää kyllä todeta että koneiden välillä on suurempi ero mitä oli 2 vuotta sitten kun siirryin 635 DLX --> tuohon 760i:n
On niin paljon vakaampi ja jotenkinkäteen sopivampi kone.
-Vaikkei koneeseen tehoa ole lisää tullutkaan niin työntövoima ja puomi on aivan toiselta planeetalta.
katso liitettä 5725

Itse arvoin pitkään että otan samanlaisen 760i uuden, mut ois nyt harmittanut jos en ois 860i siirtynyt.
Aeuraavaksi päivitellään valaistus tälle vuosikymmenelle ja majakka saa lähteä ja stobot tilalle. Ja tulihan tuo kamerakin ostettua, vaikka pärjäisin kyllä ilman sitäkin, mut varmasti siitä apua on.
Onnea uudelle koneelle @DilleWille :) Ei sitten heti tullut ensihullon tunnit täyteen :cool:
Onhan siinä varmaankin hieman totuttelua uusiin mittoihin. Vaikkakin perustoiminnot ovat samat!
Hieno kuva lumisesta Nvalasta!
 
  • Tykkään
Reaktiot: DilleWille
Onnea uudelle koneelle @DilleWille :) Ei sitten heti tullut ensihullon tunnit täyteen :cool:
Onhan siinä varmaankin hieman totuttelua uusiin mittoihin. Vaikkakin perustoiminnot ovat samat!
Hieno kuva lumisesta Nvalasta!
EI siinä nyt niin paljoa ol eroa vanhaan mitoiltaan.Mut joo 10h tuli jeltua siltikin päivään eikä yhtään euroa laskutusta. Niinku pikku poikana päristelyä pitkin kylää. Tulihan nuo rajat kans testattua piikkien kans.
Nousi ilmaan ja siirtykin 50 metrin päähän

54EC481C-EAEC-48E4-96F2-747F217029C6_1_105_c.jpeg
 
Mistä aikoinasi hommasit noi kumit?
Joku tsekkiläinen maatalouskumeja myyvä yrityshän se oli, en muista nimeä. Agrotechnica?

Nyt kun toimipisteen muuton jälkeen teen keikkahommaa isolla yritysalueella ja muutaman koneen kanssa pidetään aluetta yllä, niin voi vaan todeta että renkaat todella pitää ja koneessa on tehoa ja nostokorkeus on riittävä. Pesee 1-2 kertaluokkaa isommat koneet...
 

Uusimmat keskustelut