860i GT - Standby - QTec/Beka - 5watts

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
4 317
197
88
Bobäck
Kiinnikettä ei näe ilman kameraa. Huulilevy näkyy tasoituskauhassa, ei muissa. Ihan perus setti siis. Kantojyrsin näkyy hyvin.

• Tykkää
Reaktiot: Juha

pleh

Jäsen
28.3.2013
483
30
28
?? ---> ??
työlaitteen kytkentä ei suju kuin arvaamalla.
Näinhän se on (minun mielestäni) vanhempienkin koneiden kanssa, olen minä tuota kameraa kaipaillut aina silloin tällöin TheKoneen nokalle niin ei tarttis arvailla tai noukkia pudonnut työlaitetta :rolleyes: Itseasiassa oikealle näkee, mutta vasemmalla on näkemäesteitä tai käyttäjällä ei vain pää liiku tarpeeksi?. TheKone'essa on hydr kiinnitys.

Juha

Jäsen
25.4.2018
374
77
28
Kaarina
Näinhän se on (minun mielestäni) vanhempienkin koneiden kanssa
Jatkopuomia hiukan törrölle, niin hyvin näkee. Voi tietty olla työlaitekohtaisia eroja. Simppelit vermeet, kuten kauha, trukkipiikit tai tasoitusritilä tulee kyl vauhdissa kyytiin ja hytin nappulasta lukot kiinni.

• Tykkää
Reaktiot: Jyrki pokela

Juha

Jäsen
25.4.2018
374
77
28
Kaarina
Yks 860-käyttäjä laittoi fb-keskusteluun kuvan kauhasta, joka on 2000 leveä ja 1100 syvä. Puomi pitkänäkään kauhasta ei näy mitään... Arveluttaa...
FB_IMG_1593188286063.jpg

Jänisvaihde

Jäsen
15.4.2018
21
3
3
Mulla oli jossain vaiheessa kokeilussa puomiin kiinnitetty GoPro, jonka kuvaa katselin WiFi-yhteyden kautta ohjaamoon iPadista. Ehkä tuo systeemi vähän auttoi, mutta loppujen lopuksi sitä kyllä oppii tuntemaan, milloin kauha tai työväline on suunnilleen oikeassa paikassa.

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
4 317
197
88
Bobäck
Ainakin niissä 3 kauhassa mitä mulla on niin eivät tuota ongelmia. Kauhan nappaaminen kameran avulla on suorastaan helppo. Lidäksi ksuhojen mitoitus on oikea rikä niin kuin väjän 760 mallissa oli että ksuhat olivst vähän nenällä maassa. Täsdä ne ovat sla asennossa tasaisesti masta vadten koko pohjanmpituudelta. Mun XXXL lumi/multaksuha joka on 2 m ja pihja 1.15m niin reikien lävitse näkee huulilevynkin. Samoin mun HD sorakauhassa joka on 1.8 m leveä. Reikien lävitse näkee hyvin. Ja siinä 1.6 m tasoituskauhassa näkee hyvin kauhan takareunan yli huulilevylle asti. Huom nämä kaikki siis puomin vierestä, ei puomin päältä.
En koe itse että on ongelma missään muodossa.

Juha

Jäsen
25.4.2018
374
77
28
Kaarina
Ainakin niissä 3 kauhassa mitä mulla on niin eivät tuota ongelmia. Kauhan nappaaminen kameran avulla on suorastaan helppo. Lidäksi ksuhojen mitoitus on oikea rikä niin kuin väjän 760 mallissa oli että ksuhat olivst vähän nenällä maassa. Täsdä ne ovat sla asennossa tasaisesti masta vadten koko pohjanmpituudelta. Mun XXXL lumi/multaksuha joka on 2 m ja pihja 1.15m niin reikien lävitse näkee huulilevynkin. Samoin mun HD sorakauhassa joka on 1.8 m leveä. Reikien lävitse näkee hyvin. Ja siinä 1.6 m tasoituskauhassa näkee hyvin kauhan takareunan yli huulilevylle asti. Huom nämä kaikki siis puomin vierestä, ei puomin päältä.
En koe itse että on ongelma missään muodossa.
Tämä arvokasta tietoa, kun 860 hankinta on mielessä. Että sillä pärjää, vaikka kauhaa ei näekään kunnolla, ja meinasit, että näkymä kantojyrsimeen on ok.

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
4 317
197
88
Bobäck
Tämä arvokasta tietoa, kun 860 hankinta on mielessä. Että sillä pärjää, vaikka kauhaa ei näekään kunnolla, ja meinasit, että näkymä kantojyrsimeen on ok.
Kantojyrsintä näkee tosi hyvin ja puomi paljon jämäkämpi jyrsimiseen.

• Tykkää
Reaktiot: Juha

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
4 317
197
88
Bobäck
Jep. Ehdottomasti!

• Tykkää
Reaktiot: Jyrki pokela

Juha

Jäsen
25.4.2018
374
77
28
Kaarina
Kävin tänään vaa-alla koneen kanssa. 20 kg löpöä tankissa(30%), takakipissä kiinni 3x50cm hydeletkuja, 1 työlaitelevy 10mm ja 1 Faster koneenpuoleinen. Tulos oli 2840kg.
Työlaitelevyn missä siis on Fasteri kun ottaa pois, ajaa tankki vähn,tyjemmäksi, ottaa laidat pois peräkärrystä ja vinnsi sekä sen pukki niin pääsee reilusti alle 3500kg! Taitaa mennä jopa 30 kg alle! Ja siitä vähän aisapaino, 100 kg pois niin ei ole mitään ongelmia peräkärryn kanssa! :cool: :p
Mites, kun Koneviesti testasi, niin painoa oli paljon enemmän...

"860i:n turvakaarellisen version painoksi ilmoitetaan 2760 kiloa ja hytillisen 2910 kiloa. Todelliseksi työpainoksi kaikilla varusteilla, kuten lisävastapainolla, mittasimme 3200 kiloa. Aletaankin olla rajoilla, onko 860i enää pienkuorman – valmistaja itsekin mainitsee tyyppikilvessä kyseessä olevan kompaktin pyöräkuormaimen."

Takapainon poistaminen vähentää jotain, oliko 270kg tms?