Moi.
Kirjoitelen ekaa viestiä tänne kun loppuu sekä tieto että taito.
Eli 216 Hondan bensakoneella vuosimallia 06 ajettu reilut 600 tuntia.
Huollettu miltei huolto-ohjeiden mukaan.
Tänä keväänä ilmojen lämmettyä ilmeni seuraavaa:
Täyskaasulla voi rällätä ympäri pihamaata vaikka kuinka, mutta kun konetta
rasittaa vaikka hiekkakasaa pöyhimällä tai jotain kaivamalla niin tyssää.
Kone ikäänkuin tukehtuu, toinen pytty(kumpi?) sammuu ja kone röpöttää voimattomana.
Pienen jäähdyttelyn jälkeen taas toimii hetken.
Bensansaannissa en usko olevan vikaa(tankki putsattu,suodatin vaihdettu,letku
putsattu, kaasari purettu ja putsattux2)
Puristuspaineet mitattu äärimmäisen vanhalla(saattaa jopa letku
vuotaa) bilteman mittarilla, molemmissa n~5bar.
Voiko esim. sytytyspuola kuumetessaan "pimetä" näin.
Mielelläni kuuntelen foorumin mielipiteet, ennen kun aletaan vaan ostella osia.
T
Kirjoitelen ekaa viestiä tänne kun loppuu sekä tieto että taito.
Eli 216 Hondan bensakoneella vuosimallia 06 ajettu reilut 600 tuntia.
Huollettu miltei huolto-ohjeiden mukaan.
Tänä keväänä ilmojen lämmettyä ilmeni seuraavaa:
Täyskaasulla voi rällätä ympäri pihamaata vaikka kuinka, mutta kun konetta
rasittaa vaikka hiekkakasaa pöyhimällä tai jotain kaivamalla niin tyssää.
Kone ikäänkuin tukehtuu, toinen pytty(kumpi?) sammuu ja kone röpöttää voimattomana.
Pienen jäähdyttelyn jälkeen taas toimii hetken.
Bensansaannissa en usko olevan vikaa(tankki putsattu,suodatin vaihdettu,letku
putsattu, kaasari purettu ja putsattux2)
Puristuspaineet mitattu äärimmäisen vanhalla(saattaa jopa letku
vuotaa) bilteman mittarilla, molemmissa n~5bar.
Voiko esim. sytytyspuola kuumetessaan "pimetä" näin.
Mielelläni kuuntelen foorumin mielipiteet, ennen kun aletaan vaan ostella osia.
T