avant 220 renkaista | AvantClub - Keskustelupalsta

jarine80

Jäsen
Keskustelun aloittaja
28.10.2011
99
0
6
keski-suomi
ongelmana on oikeastaan ollut jo alusta asti renkaitten tyhjeneminen,ja nimenomaan aina vasemmaltapuolelta(takaa katsottuna).
tänä aamuna kun meinasin lähteä harrastamaan "terapiaa"oli vasen etupyörä tyhjänä.
silloin aattelin että nyt loppu ja soitto tutulle joka tekee rengas hommia päivästä riippumatta.
mielessä oli että joka nurkkaan sisuskumit.
koska kärry oli sopivasti pihassa vein koko laitteen mennessäni koska ei ollut inspiraatiota alkaa pyöriä irrottelemaan :evil:
no sitten asiaan,syy? miksi juuri vasemmanpuolenpyörät tyhjenenivät johtui siitä että(rengas miehen mielipide)juurikin nuo pyörät ovat merkinnällä PR4 eli luku tarkoittaa ristikudosrenkaan "kankaitten" lukumäärää kun taas toisella puolella PR6 :shock:
rengasmiehen mukaan nuo PR4 soveltuvat ainoastaa ruohonleikkaamiseen eikä tosiaan mihinkää kuormaajakäyttöön.
asian ymmärtäisi jos edessä olisi nuo PR6 ja takana PR4.
mitenkähän muilla 220 omistajilla mahtaa olla :?: teksti on renkaankyljessä aika isolla ja kyseesähän oli nurmikuviorenkaat.

-kommentteja odotellessa-
 
Kun mä sain miun 220 malli niin siinä oli sisäkumit takarenkaissa mutta ei eturenkaissa. En tiedä miksi. Nu alkuperäiset renkaay eio ole mulla enää joten en tiedä minkä vahvuisia oli.
 
Minulla oli 200:ssa traktorikuvioiset renkaat, kaikki kyllä samaa laatua, mutta
yksi tyhjeni 2-3 päivässä.
A-tehdas vaihtoi sen uuteen pyörään, vanteissa on kuulemma ollut huokosia
joista ilma on karannut.
Vaihdon jälkeen ei ongelmia enää ollut.
 

Uusimmat keskustelut