Avant 320 ketjunkiristinlevy, joka samalla tukee etuakselia, on murtunut muutamasta kohdasta. Akseli menee rungon ja ketjunkiristimen läpi ja on kiinni molempen renkaiden navoissa.
Sain Hankkijalta ostettua uuden kiristyslevyn, mutta kappas... etuakseli on hitsattu (tehtaalla) kiinni ketjunkirityslevyyn, eikä rikkoontunutta levyä saa pois särkemättä jotain. Joko runko tai etuakseli pitää rälläköidä atomeiksi, jotta uuden levyn saa tilalle. Varmaan akseli, koska rungon vioittuminen harmittaisi hitusen enemmän.
Onko kukaan törmännyt vastaavaan tilanteeseen? Eikö tuollainen rakenne, jossa akseli on asennettu rungon läpi ja sen jälkeen hitsattu kiinni ole aika huono rakenne ainakin huoltojen kannalta?
Sain Hankkijalta ostettua uuden kiristyslevyn, mutta kappas... etuakseli on hitsattu (tehtaalla) kiinni ketjunkirityslevyyn, eikä rikkoontunutta levyä saa pois särkemättä jotain. Joko runko tai etuakseli pitää rälläköidä atomeiksi, jotta uuden levyn saa tilalle. Varmaan akseli, koska rungon vioittuminen harmittaisi hitusen enemmän.
Onko kukaan törmännyt vastaavaan tilanteeseen? Eikö tuollainen rakenne, jossa akseli on asennettu rungon läpi ja sen jälkeen hitsattu kiinni ole aika huono rakenne ainakin huoltojen kannalta?