Avant 635 sammuu kun päästää avaimesta | AvantClub - Keskustelupalsta

ässä

Jäsen
Keskustelun aloittaja
25.12.2017
1
0
1
Ongelma siis otsikon mukainen. Kone käynnistyy kuin palmun alta, mutta heti kun irroittaa otteen avaimesta niin laite sammuu. Jos avainta pitää starttauksen jälkeen "väkisin" starttiasennossa niin kone pysyy käynnissä ja toimii normaalisti. Vika alkoi yhtäkkiä, sammui kesken ajon eikä pysy nyt käynnissä. Muilla ollut vastaavia ongelmia?

Virtalukko tuli jo vaihdettua mutta ei ollut vika siinä, samoin uuden akun ostin kun vanha oli jo muutenkin tullut tiensä päähän. Seuraavaksi releiden kimppuun?
 
ässä sanoi:
Jos avainta pitää starttauksen jälkeen "väkisin" starttiasennossa
Eikös se riko starttimoottorin jos sitä pyörittää moottorin mukana?
Oudolta tuntuu käynnissä pysyminen tällä tavalla :eek:

Katso tuo "oken" esittelemä rele ensimmäisenä!
http://www.avantplanet.com/F1/viewtopic.php?t=5565
 
Oli sama ongelma. Sulake paloi ja kun sen vaihto niin toimi. Sitten paloi sulake jne noin 20-30 kertaa; :shock: no joku siis oikosessa?? Ei löytynyt vikaa ja sitten olin jo valmis viemään korjaamolle. Varasin ajan ja meni hakee konetta- sehän hyyty pahaan paikkaan eikä mikään enää auttanu- siihen jäi , joten purkamaan. Sulakepesän kanta lähti yllättävän helposti irti. Poistin sen ja uusin abicot juottamalla ja kytkin kiinni. Avot ! Jo lähti toimimaan! Nyt vuotaa jostain hydrauliöljyä- onpa yllättävän paljon skeidaa kertynyt runkoon ja pienistä reiistä pitäs poistella letkulla huuhtomalla.
 
Jos vuotopaikat on moottoritilassa, sieltä saa pohjalevyn irti. On kiinni kahdella pultilla.
Etupään kotelo onkin hieman ahtaampi. Painepesurilla olen pessyt sitä.
 
yykoo sanoi:
Oli sama ongelma. Sulake paloi ja kun sen vaihto niin toimi. Sitten paloi sulake jne noin 20-30 kertaa; :shock: no joku siis oikosessa?? Ei löytynyt vikaa ja sitten olin jo valmis viemään korjaamolle. Varasin ajan ja meni hakee konetta- sehän hyyty pahaan paikkaan eikä mikään enää auttanu- siihen jäi , joten purkamaan. Sulakepesän kanta lähti yllättävän helposti irti. Poistin sen ja uusin abicot juottamalla ja kytkin kiinni. Avot ! Jo lähti toimimaan! Nyt vuotaa jostain hydrauliöljyä- onpa yllättävän paljon skeidaa kertynyt runkoon ja pienistä reiistä pitäs poistella letkulla huuhtomalla.

Mulla muutamaan otteeseen vuotanut ajomoottoreiden Ylipaine/ paluu (siis ne pikkuletkut) klemmarin juuresta.
 

Uusimmat keskustelut