• Tervetuloa AvantPlaneetan uudistetulle foorumille! Lue ja keskustele aiheesta lisää klikkaamalla tätä linkkiä.

Avant 640 versus 760i

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
4 018
55
73
Bobäck
MRJ sanoi:
Kerro jo, ettei tarvitse spekuloida enempää :lol:
Mähän aikasemmin jo sanoi että olen vaatimaton. En ole tilannut mutta tod.näk menee kaikki työvlineet poistoon mitkä ovat alle 140cm. Eli kallistun näillä näkymin isomman puolelle.

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
4 018
55
73
Bobäck
Pahalta näyttää siltä että isompi on tulossa. Ehkä jo toukokuussa. Niissä on nyt vissin noin 8vk toimitusaikaa. Ja nykyiset koneet pidän toukokuun puolelle lumen varalle.

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
4 018
55
73
Bobäck
Nyt kun on saanut päristellä muutamia tunteja niin kyllä tuo 760i on mahtava kone. mielestäni on hiljainen hytissä kun kierroksia ei tarvitse juuri ollenkaan. Työ kierrokset pysyy jossain 1200-1500 välillä eikä voimasta ole puute! Tien päällä kun tykittää täysillä niin kone ottaa 2300 kierrosta! Ja vauhti tosiaa nousee 25 nurkille. Mun renkaat kun ovat hivenen pienemmät kuin orkkikset vaikka ovat samaa numeraalinen koko!

Tänään otin takaposkipainot pois kun en niitä metsätöisää tarvitse. Turha painoa vaan takafillareiden päällä.

Itse olen kyllä tosi tytyväinen valintaan ja luulen että konee palvelee minua monta vuotta, ehkä jopa tämä vuosikymmentä loppuun!

MRJ

Jäsen
4.11.2012
271
12
18
Lohja
Kunnes tulee uusi isompi avant, parin vuoden päästä :lol:

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
4 018
55
73
Bobäck
MRJ sanoi:
Kunnes tulee uusi isompi avant, parin vuoden päästä :lol:
Ei ei. Kyllä tämä kelpaa hyvin. Toki jos lunta sataa paljon ja tarvii hukata rahaa niin se on sitten asia erikseen... :lol:

Peter

Jäsen
20.11.2011
181
0
16
Espoo
Onnittelut uudelle koneelle. Olemme vihreitä kateudesta. Koe-ajoin ja leikin tuolla murinoissa noilla isoimmilla (olisiko ollut 750.. en muista) ja täytyy myöntää että oma kone tuntui pieneltä kun kotiin tuli. Varsinkin tuo nostokyky on tosi mahtava.

Mutta omalta osaltani pitäisi varmaan vaihtaa vaimo ennen kun saan hyväksynnän hankkia uusi... pehmitys jatkuu.

avant quattro

Jäsen
21.2.2012
33
5
8
Nyt kun on saanut päristellä muutamia tunteja niin kyllä tuo 760i on mahtava kone.

Itse olen kyllä tosi tytyväinen valintaan ja luulen että konee palvelee minua monta vuotta, ehkä jopa tämä vuosikymmentä loppuun!
Tässä pitänyt arvio aika hyvin paikkansa :)

• Haha
Reactions: kiinteistönhoitaja