Jyrki pokela

Jäsen
18.11.2019
387
263
63
Alavieska
Ei oo kiire,vetenä näyttäis vielä tulevan.
Sen verran oli kuoret auki että kyllä muistikuvat on yleensä hataria. jos itse tekisin niin laittaisin jakorasian takavalojen johtosarjan väliin josta sitten peräkärry pistorasialle. En purkanut johtosarjaa auki mutta epäilen että ei tule omia johtoja keulasta asti vaan on haaroitettu. Jos kerkeän niin avaan johtosarjaa ja tarkistan miten on tehty.

640

Jäsen
8.11.2019
584
262
63
Sen verran oli kuoret auki että kyllä muistikuvat on yleensä hataria. jos itse tekisin niin laittaisin jakorasian takavalojen johtosarjan väliin josta sitten peräkärry pistorasialle. En purkanut johtosarjaa auki mutta epäilen että ei tule omia johtoja keulasta asti vaan on haaroitettu. Jos kerkeän niin avaan johtosarjaa ja tarkistan miten on tehty.
Jos into piisaa niin ota kuva johtosarjasta? Ilmeisesti johtosarjassa on pistoke johon kärryn pistoke tulee,saakohan kyseistä liittimen vastakappaletta?

640

Jäsen
8.11.2019
584
262
63
Tilasin oman johtosarjan pistokkeelle.

• Tykkää
Reaktiot: Leppis

Samankaltaiset keskustelut