Moi
Eilen ei ollut kuin -16 astetta ja kylmästä lähdin liikenteeseen. En ole huomannu vetoisuutta 640 koneessa, pikku hiljaa lämpeni hyttikin niin että ilman käsineitä tarkeni ajella. Jalat tuolla jäätyy jos joku.! Laitoin sivuovelle olevat suuttimet jalkatilan suuntaan mutta ei niitä lattiaa kohti saa käännettyä. Onkos noissa isommissa jaloille puhallusta?
Kyllä 2 nopeus riitti puhallukseen ja kokoajan lämmöt täysillä. Ei varmaan olisi tänään lähtenyt edes tulille, kun -16 oli jo vähän nihkeää vaikka roikassa puoli tuntia. Hydrauli pumppu taisi pitää omaa ääntään ennen kuin pikkasen lämpeni. Käyttelin konetta varmaan 10min ennen kuin lähdin liikenteeseen.
Aika erikoista jos 760 kone ei lämpene vaikka on ihan uusi ja parannettu versio Steffen vanhaan nähden??

Olisiko aika olla myyjään yhteydessä näistä asioista??
Minä olen sellainen vilu ukko että ei jatkoon nuo laitteet. Edellisessä koneessa oli itse rakennettu hytti (horo) ja webasto 2000 se oli niin kuuma että joutui vielä lisää raottaan ovea kun ajeli tietäpitkin siirtymää, ei meinannu saada puhaltaan riittävän viileää!!