Avant Murinat 8-9.6.2018 | AvantClub - Keskustelupalsta

Leppis

Ylläpito
Keskustelun aloittaja
2.10.2008
4 147
924
138
Nyt on taas vuodesta aika mennä tehtaalle katsomaan koneita.
Uutuudet esittelyssä, hyviä tarjouksia ja tietysti rompetori, minne siis penkomaan yllätyksiä.

Vihreän liikkeen väki jälleen mukana esittelemässä koneita.
Tervetuloa meidänkin puolesta, nähdään tehtaalla!

https://www2.avanttecno.com/uutiset-ja-tapahtumat/tapahtumat/avant-murinat
 
Murinoilla on näköjään kuponkitarjouksena -20% uusista työlaitteista. Tekisi mieli ostaa joku, kun halvalla saa, mutta runko-osa vielä puuttuu.
 
uudessa lehdessä on kuponki joka on voimassa Murinoissa ja siinä on -20%! Eikun ostoksille! Ja muistakaa, mitä kalliimpi työlaite sitä suurempi alennus euroissa! ;)
 
Niin,
mutta kun... kyselin joskus tuossa talvella josko olis saanut konetta vaihtaa uudempaan: lopputulos oli "nolla" :eek:

Joten murisen nyt itsekseni täällä maailmalla ja käyn välillä katsomassa lidl'n pihassa puuhastelevaa (joku kaivuuprojekti siellä on menossa ja 200'n kantaa kauhalla soraa auton lavalle) vihreätä, kun oma on siellä kaukana säilössä.

Tarkemmin ajatellen niin säästyihän siinä nekin rahat parempaan käyttöön: tiesittekö, että Lidl ja Aldi ovat saksan suurimpia viinin myyjiä? Laadukkaita en ole vielä löytänyt, mutta Aldi'n myymä shampanja on kelvollista hintaansa nähden eli 12,99 pullo. Sama hinta Lidl'ssä, mutta lievä makuero kitkerälle puolelle. Viinit säännöllisesti alennuksessa joten hintaluokka 1,99...2,99 on yleisin normaali 0,75'n pullossa.
 
Mulla ylimääräinen kuponki josta voin luopua.
Olen molempina päivinä murinoilla esittelemässä koneita!
 
Varaosat kannatta tilata etukäteen tiskiltä noudettavaksi lauantaina.
Vähentää ruuhkaa ja odotusta.

Oke
 
Jaahas. Murina matka on alkanut. Matkalla tiputan peräkärryllisen verran kuormaa ja sitten kylpylään yöksi. Siinä mielessä kävi huono tuuri että mun sviitti oli varattu. Pitää tyytyä ihan perushuoneeseen! Aamulla sitten tehtaalle! Nähdään siellä!
 
Olipa päivä! Kauppa kävi ja porukkaa oli runsaasti! Huomenna tulee ymmärtääkseni vähän uutta kamaa myyntiin!
 
Oli mukava päivä Ylöjärvellä lasten kanssa, syötiin lettuja ja rahaakin paloi taas huoh.......
Ajoin jo 2Km ja käännyin takas tekemään vielä viime hetken ostokset (oli sitten kuitenkin saatava ne hydemoottori matkaa).
Ja tietty kokouskin siinä sivussa.
 
Aku9 sanoi:
Oli mukava päivä Ylöjärvellä lasten kanssa, syötiin lettuja ja rahaakin paloi taas huoh.......
Ajoin jo 2Km ja käännyin takas tekemään vielä viime hetken ostokset (oli sitten kuitenkin saatava ne hydemoottori matkaa).
Ja tietty kokouskin siinä sivussa.
Hyvä että viihdyitte hurinoissa ja löysitte kaikkea hyvää/tarpeetonta :D
Ostin kanssa parit hydemoottorit, tiedä sitten koska tarvin :)
 
Murinat on muristu, kotona n. klo 23.00, olihan minulla mutka matkassa neljän tunnin harraste keikka Hämeenkoskella, kyllä oli hernekeittokin hyvää ja siihen jäkiruokana ne letut hillon ja kermavaahdon kanssa. Ostokset jäi vähiin, renkaita ei ollut minun koneeseen, ruuvihalkaisija tulee vasta heinäkuussa, rahat säästyi. Tulihan sitä murskekasaa pari päivää hämmennettyä.
 

Uusimmat keskustelut