Ostettu - Avant palkki/sorminiittokone | AvantClub - Keskustelupalsta
Kauppiaan historia (0)

Tilanne
Keskustelu on suljettu.

tompula

Jäsen
Keskustelun aloittaja
13.7.2016
398
155
43
Nokia
hintaluokka max n. 1500 ekkua, mielellään originaali Avant ja uudempaa mallia, ei niitä ensimmäisiä rimpuloita. Kunnostuskelpoisetkin käy kun hinta kohdillaan.
 
Suosittelen Palkkiniittokone S 30 on muutaman vuoden ollut käytössä lähinnä pensasaitojen leikkauksessa ja tien vierustojen oksien leikkauksessa ja vesakoiden leikkauksessa, on toimiva laite. Laitat vähän lisää ja saat uuden koneen hinta taitaa olla tällä hetkellä A 430938 2211 euroa
 
Ei kait tuo nyt ihan noin mene, se S30 vaatii kuitenkin vähintään tuon mekaanisen puomin eli 3800 + 2211 ekkua...
 
Niin ne rahamiehet... minä olen katsellut tämänkaltaista vehjettä, mutta kun on niin niin kalliita nuokin; varsinkin lisälaitteet ja saksasta ei meinaa löytyä edes (yleensä v'ähintäin puolet halvempia kuin suomessa). Erillislaitteet on vaihtoehto, halvempikin sellainen vaan jos kuitenkin?
 
Joo tommoinen jo löytyy, mutta Milwaukeena. On muuten kätsu kone, mulla on siihen siimapää, ketjusaha ( + jatkovarsi ) ja tuo niittopää. Ei nurmikon viimeistelyyn viitsi ottaa enää raivuria. Mutta en lähtisi tuolla niittämään tien reunustoja ja 0.8 ha peltoa...
 
  • Tykkään
Reaktiot: pleh
Tilanne
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat keskustelut