Avantin 640 rasvaus?? | AvantClub - Keskustelupalsta

Timotopi

Jäsen
Keskustelun aloittaja
30.5.2016
2 450
1 966
113
Jyväskylä
Moi
Taitaa olla tyhmä kysymys, mutta rasvailin äsken konetta kun on tulossa hieman pidempi reissu koneella.
Rupesi vaan ärsyttämään tämän koneen yksi rasvanippa joka on puomin vakaajan alapää. Onko tosiaan niin että kun rasvaa on purettava myöskin valomaski ja etupaneeli jotta pääsee rasvaamaan?? Kaikkiin muihin kohteisiin pääsee ihan ok mutta sitten yksi kuitenkin tärkeä kohta on jätetty noin hölmösti.??:oops::mad:

PS.Steffe ei saa vastata...
 
Vastaanpa silti! ;) En muista miltä 600 sarjan rakenne on kun siitä on yli 5 vuotta kun sellaista katselin ja siinäkin oli... toki ei automaattinen mutta kaikki yhden nipan takana. Toinen haastava paikka on ohjaus sylinterin etupää. Haasteellisia paikkoja kannattaa letkuttaa ja siirtä rasvanippa parempaan paikkaan!
 
Toinen haastava paikka on ohjaus sylinterin etupää.
Joo vielä pääsee selälleen eli ok tuo. Tuota letkutusta en ollutkaan ajatellut!!
Kuitenkin kun haluaisi pitää koneen rasvattuna ja puhtaana niin tuntuu hullulta yhden nipan piilopaikka = jää helposti rasvaamatta.
Niin nehän on siinä keskinivelellä letkuilla....
 
Joo vielä pääsee selälleen eli ok tuo. Tuota letkutusta en ollutkaan ajatellut!!
Kuitenkin kun haluaisi pitää koneen rasvattuna ja puhtaana niin tuntuu hullulta yhden nipan piilopaikka = jää helposti rasvaamatta.
Niin nehän on siinä keskinivelellä letkuilla....
Samalla idealla siirrät tuonkin.
 
Oonko mä kauheesti hakoteillä, mutta mä muistaisin että vakaajasylinterin alapään saisi siita etupleksin sivusta rasvattua, mulla koneena 635. Samoin ohjaussylinterin etupäähän on pohjapellissä kolo, josta sopii rasvaamaan, toki siellä saa ryömiä pitkin maata ( =lue vaseliinit niskassa ) ;)
 

Uusimmat keskustelut