Henkilönostin 200 sarjaan | AvantClub - Keskustelupalsta

Jusa

Jäsen
Keskustelun aloittaja
28.3.2011
32
13
8
Sekatyömies mainitsi toisessa ketjussa:"Minulla on myös henkilönnostokori, se on verraton räystäs yms.hommissa...sitä vaan ei tehtaalta saa." ja käsittääkseni kyse oli 200sarjan koneesta.

Kertoisitko laitteesta lisää!

Vanhemmiten on alkanut tikkailla taiteilu ahdistamaan ja räystäshommat olisi mukava tehdä korista mutta kone on kaksisatanen, joten tehdas ei moista tarjoa. Itseasiassa jos koneeseen olisi kiinnitys tikkaille ja vaikka tukijalat niin sekin riittäisi. Olisi aika paljon turvallisempi olo kuin pelkät tikkaat upottavalla maalla.
 
Sekatyömiehellä taitaa olla 520 kone. Hänellä on ollut 200 sarjan kone joskus ennen sitä.

Tuo hydraulinen nostokori mitä saa Avntilta ei sovi 200 sarjan koneisiin. Ilmeisesti sen takia että kone on vähän liian kevyt koriin nähden.

Joku muistikuva mullakin on siitä että Sekatyömiehellä on joku henkilökoriviritys tehtynä, en vaan muista minkälainen se on ollut!
 
Tehtaalla olen nähnyt työlaitesovitteisen nostokorin isommalla kiinnikkeellä mut oletan että oli menossa suomen/eun ulkopuolelle.

Jos konetta käyttää henkilönostimena pitäisi puomisto ja kääntö varustaa letkurikkoventtiilein, jotka pitävät vikatapauksessa korin ylhäällä
 
Käsittääkseni henkilönostokorissa pitää olla korinohjaus myös itse korista käsin.. Ainakin lainoppia noudattaessa..

Ja itsekkin pidän 200 liaan kevyeksi/pieneksi henkilö nostoihin..
 

Uusimmat keskustelut