A-tehtaan ammattilaiset saavat selittää teoriapuolen, mutta kerron käytännöstä.
Avantissani ei ole puominkelluntaa, koska en ole käytössäni havainnut sitä tarpeeliseksi.
Toisen aurauskoneeni akseliväli ja nopeus on paljon suurempi, joten kellunta on siinä välttämätön.
Systeemi on sama kuin Avantissakin, öljyn annetaan vapaasti palata säiliöön männän toiselta puolelta.
Kellunta-alue määräytyy lähtötilanteen mukaan, alin kohta on se mihin korkeuteen aura kulloinkin laskee.
Jos auratessa maasto vaatii auran menevän alemmaksi täytyy joykkarilla päästää taas öljyä pois sylinteristä.
(Täysin vapaan kellunnan saa kun pitää joykkaria koko ajan alas päin suuntaan.)
Ylöspäin aura pääsee nousemaan maaston mukaan, sillä puolellahan on vapaa virtaus tankkiin ja alipaine
männän toisella puolella hoituu niin kuin Kefeidi kirjoitti.
Alaspäin liikkeen rajoittaa sylinteriin jäävä öljyn määrä.
Jos molemmat suunnat olisivat koko ajan auki, ei auran nosto onnistuisi. -Tai järjestelmä täytyisi
rakentaa monimutkaisemmaksi eli kalliimmaksi.
Niin tai näin, mutta käytännössä tuo homma toimii hyvin, vaikka onkin tavallaan teorian vastainen.
-Tiedän, oli huonosti selitetty... sorry!