Näinhän se, tuossa terraxissa on leveät "ponttooni" laidat, joten taitaa mahtua työlaitteet hyvin kyytiin.Tuotaa...eikös ollu niin ettei kuorma saa ylettyä laitojen yli leveyssuunnassa,jos pykäliä noudattaa pilkulleen..
Näinhän se, tuossa terraxissa on leveät "ponttooni" laidat, joten taitaa mahtua työlaitteet hyvin kyytiin.Tuotaa...eikös ollu niin ettei kuorma saa ylettyä laitojen yli leveyssuunnassa,jos pykäliä noudattaa pilkulleen..
Tiukkaa tekee 423 kanssa jos alla on Hulcon terrax 1800... Vielä pitäis mahdutella kaivuri tuohom. Tai sitten kauppaan joutuu. Autossa vaan ei oo kuin 2000kg vetoja ja sitä ei vaiheta
Pelottavan näköistä. Tuo jarrutanko ei kyllä oikein kulje vapaasti enää noilla korotuspaloilla.Terrax vaatii noin isot korotuspalat aisan ja vetokidan väliin, jotta kärry ei keuli. katso liitettä 4860
Starcon versiossa on 2 viillolla(erittäin hyvä pito myös lumessa) ja BKTllä on 1 yhden viillon versioOnko minkä merkkiset renkaat avantissa? Hyvän näkönen lamelli pinta
Kulkee se. Kyseessä Hulcon omat korotuspalat. Vakiona siinä on samanlaiset palat, mutta 5cm korkeat. Aivan täydellinen setup, jolla mm. aisapaino pysyy kurissa...Pelottavan näköistä. Tuo jarrutanko ei kyllä oikein kulje vapaasti enää noilla korotuspaloilla.
on hyvää että on oikeat palat mutta katso kuvaa uudestaan. Tankohan kulkee ihan banaanina joten ei se vapaasti kulje. Ja niinkuin manitsit niin tuo vaateri asia on moniakselisessa kärryssä tärkeä asia jotta kuorma jakaantuu oikein eikö koukun kuormitus ole liian suuri.Kulkee se.
Se vaan näyttää siltä. Tanko heiluu aivan vapaasti. Luuletko, että tehtaalla ei tommosta huomioidaTankohan kulkee ihan banaanina joten ei se vapaasti kulje
Voe hitto! Ota äkkiä vielä myyjään yhteyttä jos oli liike....Nytkö se sitten hajos,vetoauto. Automaattilaatikko vaihtaa rytkimällä VW Touareg
Merkkari saa, avaimet mukaan.Saakohan todellisia kilometrejä millään selville?
Mä suosittelen oikeaa aisapainoa. Punnitse nyt vielä itsekin se aisapaino.Ok, tuo paino oli se mitä mua kiinnosti. Muistin että Hulco oli se n 900 kg joten tiesin että yhdistelmä on mahdoton. Mähäm kävin vaalla mun koneen kanssa ja se painoi 2840 kg ja silloin tankissa oli n 20 kg löpöä. Mutta mulla ei ole takapaino koneessa kun on se kippi ja paino on irrallinen mitä kipillä voi noukkia kyytiin jos on tarvetta lisäpainolle. Toistaiseksi ei ole ollut. Kyllä mä silti susittelen vähän määräyksien noudattamista...
140 kg suurin sallittu aisapaino!Voin nostaa volsun ilmajousilla 800kg koukkuun painoa, jos pollarit pysäyttää.
Ja siinä pysytään liikenteessä. Jos joku haluaa punnita mun kärryä, siirrän painoa autolle.140 kg suurin sallittu aisapaino!