Sehän ei poista sitä tosiasiaa että kärry koneella painaa yli 3500 kg.Ja siinä pysytään liikenteessä. Jos joku haluaa punnita mun kärryä, siirrän painoa autolle.
Sehän ei poista sitä tosiasiaa että kärry koneella painaa yli 3500 kg.Ja siinä pysytään liikenteessä. Jos joku haluaa punnita mun kärryä, siirrän painoa autolle.
Höpöhöpö.Kyllä ne katsoo vaakalla aisapainonkin, vaikka haastava punnittava onkin.
Tuo punnitaan etu- ja taka-akseli vaakalle irtonaisena ilman autoa!
Siitä ei ole epäilystäkään.Sehän ei poista sitä tosiasiaa että kärry koneella painaa yli 3500 kg.
Niissä autoissa missä on vaakoja niin niitä on 8 kpl yleensä. Erikoisyksiköissä raskaalle kalustolle voi olla jopa 12 kpl.Jos sattuu olemaan useampi vaaka, kaikki akselit vaalle ja saattaa tukipyörän alla olla vielä vaaka.
Irtonaisena punnitaan kyllä.
Osuit oikeaan. Kaluston pitää kestää kaikki tilanteet. Ja siihen on satsattu. 2-akselisella homma on paljon haastavampaa, kun liikutaan rajoilla.Jokainen tekee niinkuin parhaaksi katsoo/kokee.
Ei tommosia käytetä henkilöautoille..,Niissä autoissa missä on vaakoja niin niitä on 8 kpl yleensä. Erikoisyksiköissä raskaalle kalustolle voi olla jopa 12 kpl.
Kyllä ne kestää vaikka 800 sarjalainen olisi kyydissäEi tommosia käytetä henkilöautoille..,
Otan sen riskin, että kerran 30 vuodessa joudun vaa’alle. Minulle on tärkeämpää turvallinen kuljetus kuin minimipainojen yrittäminen heppoisilla kärryillä.Ihan miten haluat. Minä sentään olen niitä nähnyt. Taisi kaverikin mainita niistä kerran kun saunassa juteltiin heidän varusteista.
En minäkään hae tässä mitään riitoja.En halua tästä mitään meidän keskeistä tappelua.
Kikkailemalla heikommalla materiaalilla päästään lakisääteiseen painoon.
Jep. Akselien vähyyden takia.Luokitteletko Edvardin kärry heikkomateriaaliseksikö?
2 on liian vähän? Suurin osa 3500 kg kärryistä ovat 2 akselisia. Varmaan eniten käytetty konsepti.Jep. Akselien vähyyden takia.
Jep, kun 3-akselisetkin on keksitty.2 on liian vähän?
2680 lukee kilvessä, ja siihen luotan. Kärry painaa 900kg, ja aisapainoa 80kg. Ei mulla ole mitään hätää...onko kilvitetystä avantista rekkarissa painot ilmotettu
Auto joutuu kyllä koville. Onko automaattivaihteinen?painot menee auton vetokyvyn yli mutten pidä sitä niin pahana kuin että ylitettäisiin kärryn kantokykyä.
Olen joka päivä liikenteessä ja poliiseja on tietty näillä seuduilla lähes päivittäin liikkeellä. Liikennevaloissa niitä on ollut vieressä ja perässä. Kunhan kurkkivat, jos sitäkään. Kerran on tyhjän kärryn kanssa pysäytetty ja katottu pikku-e. Mielestäni pollarilla ei ole mielenkiintoa pysäytellä, kun kalusto on kunnossa, ja laitteet kunnolla neljällä erillisellä liinalla kiinni, niin, että ne näkyy jo kauas.Nii, miten usein näitä punnitaan tai kyylätään ylipäätään jos yhdistelmä ja liinaukset näyttää maalaisjärjeltä olevan kunnossa
Automaatti, 400/700 ja laatikko kestää tuhannen vääntöä. Ilmajouset hoitaa loput. Vetokykyä ei vaan ole kuin 2100 paperilla.Auto joutuu kyllä koville. Onko automaattivaihteinen?
Eikä 3-akselisen Hulcon kantokyky ole vielä lähelläkään 3500 kilossa. Akselit kantaa renkaineen 1800kg / kpl. Tiedän tapauksia, jossa esim. vastaavalla Hulcolla ku mulla on, on kuljetettu 2 kpl 2500kg painavia nostolavoja...
Joo, eihän tuossa ole sitten mitään ongelmaa. Rakenteellisesti varmaan joku syy noin alhaiseen vetopainoon? Mikä auto kyseessä?Automaatti, 400/700 ja laatikko kestää tuhannen vääntöä. Ilmajouset hoitaa loput