Huutokaupassa huudettua työlaittetta! | AvantClub - Keskustelupalsta
Kauppiaan historia (0)

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
5 401
862
138
Bobäck
No niin, uusi planeetta on avattu. Se on mukavaa. Ajajttelin kertoa tässä lyhyt tarina miten voi käydä huutokaupassa. Huutokaupassa siis oli myynnissä niittomurskain hydraulisella puomilla. Ajattelin että sellaisen voisin hankkia. No minä huusin ja voitin huudon. Huutokaupassa toki lukee että myyjällä on oikeus olla myymättä jne. No mun voitto huuto oli 5005€ alv 0%. Ja tuli viesti että myyjä on muhun yhteydessä. Myyjä ilmoitti että 6000 € alv 0% niin tehdään kaupat. Huutokauppa kun oli niin ajattelin että kai mä saan huutaa nytkin ja tarjosin 5805€ alv 0%. Ei tullut vastausta sähköpostiin, ei sms viesteihin, ei whatsapp viesteihin eikä puhelimeenkaan enää vastattu. Harmillinen tapa hoitaa kaupankäyntiä. Olisin maksanut sen 6000€ ja vähän enemmänkin mutta kauppaa ei voitu tehdä kun kerran ei enää syntynyt dialogia. Tilasin kyseisen työlaitteen ja vähän muutakin Hannalta ja laitoin kopio kaikista viesteistä tehtaalle jotta he tietävät minkälainen jälleenmyyjä heillä on. Itse olen blokannut kaikki heidän yhteystiedot minullepäin. Minua ei kiinnosta olla missään tekemisessä kyseisen yrityksen kanssa. Että silleen.
 
Viimeksi muokattu:
Asiakasta pitää aina kuunnella herkällä korvalla. Kaupan jäkeenkin pitäisi olla aikaa kysyä miten olet pärjännyt.
 
Mua lähinnä huvittaa se radiohiljaisuus! Olisi vaan sanonut että kyllä hän haluaa sen 6000€ niin olisin hakenut pois! Mutta veti herneet ilmeisesti kun jatkoin "huutamista" huutokauppakohteesta! Naurettavaa! No Hanna pääsi myymään ihan iskemätön lisälaitteineen.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Leppis
Juhanin kanssa ainakin. Ollaan keskusteltu mun tarinasta. Mutta en viitsi nimeä kirjoittaa kun ei se mun maailma muuta enää.
 

Uusimmat keskustelut