Rupesin sitten akselin o-rengasta vaihtamaan tuohon vetoketjullisen 314:sen oikeanpuoleiseen moottoriin.
En ole aiemmin hydraulimoottoreiden kanssa peuhannut, mutta nyt kun tuota muutaman kerran olen pyöritellyt käsissä. Eräs enempi ja ammatikseen ko. vermeitä huoltava varoitteli purkamisesta, sanoi ettei saa enää toimimaan jos purkaa. No asiasta ei saa selvää ennenkuin kokeilee.
Laakeripoterossa rojua kuin Saimaalla saaria. Hain uudet laakerit kaupasta, merkkasin lohkojen asennot, purin koko murikan, etsin 1,5 tuntia kuulaventtiilien kuulia magneetin kanssa sahanpurusta - lopulta löytyivät.
Olen tuota nyt funtsinut, mikä laitteessa voi olla varottavaa? Siis oletetaan että se on puhdas ja kasataan samassa järjestyksessä kuin purettukin? Tasopinnat eivät ole kuluneet, ainoastaan "kampiakselin" booreissa on kiiltoa, joka mukanaan tuo sitten välystä.
En ole aiemmin hydraulimoottoreiden kanssa peuhannut, mutta nyt kun tuota muutaman kerran olen pyöritellyt käsissä. Eräs enempi ja ammatikseen ko. vermeitä huoltava varoitteli purkamisesta, sanoi ettei saa enää toimimaan jos purkaa. No asiasta ei saa selvää ennenkuin kokeilee.
Laakeripoterossa rojua kuin Saimaalla saaria. Hain uudet laakerit kaupasta, merkkasin lohkojen asennot, purin koko murikan, etsin 1,5 tuntia kuulaventtiilien kuulia magneetin kanssa sahanpurusta - lopulta löytyivät.
Olen tuota nyt funtsinut, mikä laitteessa voi olla varottavaa? Siis oletetaan että se on puhdas ja kasataan samassa järjestyksessä kuin purettukin? Tasopinnat eivät ole kuluneet, ainoastaan "kampiakselin" booreissa on kiiltoa, joka mukanaan tuo sitten välystä.