Onnistuin sitten hyydyttämään dieselin, kun pakkaset kohtasivat etelän. oli vissiin tankin pohjalla kesälaatua ja suodattimesta tuli tulppa. ja oli se huoltokin jäänyt tekemättä ns. Hyvän sään aikana, joten vanha suodatin oli jo reilun 100h ikäinen (teen vielä tämän ja sitten huollan...).
laitoin tankkiin talvilaatua ja varoiksi desin masinol 100 diesel jäänestoa, mutta edellisissä yrityksissä oli akku tullut purettua riittävän tyhjäksi (ihan kohta lähtee...), joten pitänee terhakamman pyörimisen varmistamiseksi laittaa uusi akku.
samalla taidan vihdoin liittää c-techin piuhat niin että puolikiinteä valmiuslataus on mahdollista.
kysymyksiä:
- voiko kubotan käynnistää pilotilla oikein huonona hetkenä?
- mikä on eberspächerin letkusuodattimen suodatusvaatimus? (sekin hyytyi samssa rytäkässä)
- onko kokemuksia hyytelöakuista? Semmoinen olisi varmaankin periaatteellisesti hyvä, kun kone kulkee joka suuntaan kallellaan. hinnat taitaa olla tuplat perinteisiin verraten?
- Perinnne akuista taitaa olla parhaasta päästä exide tai trane, pitää tehdä vertailevaa tutkimusta, kun pääsee akkukauppaan asti.
laitoin tankkiin talvilaatua ja varoiksi desin masinol 100 diesel jäänestoa, mutta edellisissä yrityksissä oli akku tullut purettua riittävän tyhjäksi (ihan kohta lähtee...), joten pitänee terhakamman pyörimisen varmistamiseksi laittaa uusi akku.
samalla taidan vihdoin liittää c-techin piuhat niin että puolikiinteä valmiuslataus on mahdollista.
kysymyksiä:
- voiko kubotan käynnistää pilotilla oikein huonona hetkenä?
- mikä on eberspächerin letkusuodattimen suodatusvaatimus? (sekin hyytyi samssa rytäkässä)
- onko kokemuksia hyytelöakuista? Semmoinen olisi varmaankin periaatteellisesti hyvä, kun kone kulkee joka suuntaan kallellaan. hinnat taitaa olla tuplat perinteisiin verraten?
- Perinnne akuista taitaa olla parhaasta päästä exide tai trane, pitää tehdä vertailevaa tutkimusta, kun pääsee akkukauppaan asti.