Timotopi

Jäsen
Keskustelun aloittaja
30.5.2016
1 166
776
113
Jyväskylä
Moi
Olikos täällä ketään joka on kokeillut moista kampetta??
Nehän on käsittääkseni tarkoitettu betonille, mutta saako niillä kiviä pienennettyä?
Monesti törröttää kiven kulma maan päällä ja ko,ko on semmoinen ettei kannata yrittää poistaa kokonaan.
Tuli vaan mieleen kantojyrsimestä. Jos sais kiven pienemmäksi päältä niin vois lopun antaa olla maan alla :p
Esim tälläinen https://huutokaupat.com/2141438/msb-saga-hydraulivasara

Viimeksi muokattu:

Leppis

Ylläpito
2.10.2008
3 403
542
113
Tuo on jokin vanha romu brexit maasta.
Yleisesti iskuvasarat rasittaa puomistoa ja saattavat päästää öljyjen sekaan metallilastuja.

Timotopi

Jäsen
Keskustelun aloittaja
30.5.2016
1 166
776
113
Jyväskylä
Nyt kun miettii enemmän tätä laitetta niin oikeesti olisi kätevä laite?
Ruohikosta kun pilkistää kivenpää niin olisi kätevä vähän lyhentää...
Toinen homma olisi lohkoa kiviä jotta saisi tehtyä kiviaitaa kun ei tahdo löytyä mistään niitä navettakiviä. :mad:

Leppis

Ylläpito
2.10.2008
3 403
542
113
Hommasin hyd.kallioporan vuosi sitten.
Sillä voi porata halkaisukiiloja varten reikiä.
Vielä löytäisi sopivasti hyd.halkaisukiilan jostain. Miesten hommaa kylläkin porailu.

Jyrki pokela

Jäsen
18.11.2019
353
247
43
Alavieska
Tehtaan vasara on rammer:In tekemä laatua siis. Oli hyllyssä 2 mallia kun tehtaalla kävin osia hakemassa.

Timotopi

Jäsen
Keskustelun aloittaja
30.5.2016
1 166
776
113
Jyväskylä
Kaikki joiden kanssa jutellu aiheesta ovat sanonet ettei toimi.... Vaan toimisko sittenkin....:p:D

• Tykkää
Reaktiot: Aku9 ja STEFFE

pleh

Jäsen
28.3.2013
717
193
43
?? ---> ??
Huuda sinä Timotopi toi pois niin ei tarvi pelkästään minun todistellä mikä toimii ja mikä ei.
Paree huudella (ja vinkata) tai muuten minä(kin) alan innostumaan... ;)
Ainakin laite on sen näköinen, että on se joskus osunut johonkin.

• Tykkää
Reaktiot: Aku9

640

Jäsen
8.11.2019
530
243
43
Samalla kun varustaa Avantin vasaralla,niin pitää tehä tehtaalle tilaus uuvesta koneesta. Toimitus kestää enemmän kun kone vasarahommissa

• Tykkää
Reaktiot: STEFFE

Leppis

Ylläpito
2.10.2008
3 403
542
113
Joo kyllä vasara hakkaa puomia ja lastuja saattaa lähteä kiertoon hyd öljyjen sekaan...

• Tykkää
Reaktiot: 640

pleh

Jäsen
28.3.2013
717
193
43
?? ---> ??
Ensinnäkin: minä tarvisin sen uuden koneen kun TheKone ei mahdu tuonne vallihautaan ja toisaaltaan nostokorkeuskin jää vajaaksi (nimimerkki: kantanut savea vaaka mitattuna viisi (5) tonnia lapiolla ja tilaamassa Hiabbia kuormalavojen nostotöihin).
Toiseksi pitää ilmoittaa ajoissa jos on jotain hyvää tarjolla, varsinkin sellaista laitetta jolle pitää oikein todenteolla etsiä käyttöä (selvinnen silti 'vasaroinnista' tuolla patterimakitalla yhä).
Kolmanneksi: virheellisen tiedon levittäminen on ehdottomasti presidentillistä (ehdotan TT'a yhdistykselle seuraavan kauden puheenjohtajaksi) kaupantekotekniikkaa, koska näyttää ainakin minulle vielä kaksi päivää myyntiaikaa ---> joku (TT?) on kuitenkin jo tehnyt tarjouksen niin eiköhän se sitten ollut siinä, turhaan sitä hintaa nostattaa :cool:

JK. minä - itse ja ominpäin - vastustan kaikkia tälläisiä kaupantekotapoja joissa LISÄTÄÄN joku kiinteä summa kauppahinnan päälle; tässä 50eur tai autokaupassa satanen ja erityisesti yritykseen tulevissa puheluissa ne 20...30 senttiset per alkava minuutti; ynnä aivan erityisesti sitä, että julkishallinto on siirtynyt viime vuosina käyttämään tuota maksullista puhelinpalvelua :mad: :mad: :mad:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reaktiot: Jyrki pokela
Samankaltaiset keskustelut
Keskustelun aloittaja Otsikko Osio Vastauksia Päivä
V Avant 630 ja iskuvasara Avant Planet - Työlaitteet ja käyttö 19

Samankaltaiset keskustelut