jousitettu istuin | AvantClub - Keskustelupalsta

jukohaka

Jäsen
Keskustelun aloittaja
6.6.2011
18
0
1
Moikka,

onko planeettalaisista kukaan asentanut istuimen alle jousitusta? meillä on saaressa 420 ja jo tuossa 250 tunnin kohdalla epätasaisessa maastossa alkaa selkää kivistelemään...

Jukohaka
 
Ei se jousitettu istuin mikään vakiovaruste ole. Se tulee 400-sarjan koneisiin mukaan esim Työtehopaketissa. Voi sen valinnaisvarustena ottaa yksistäänkin tai hommata vaikka jälkikäteen. Maksaa jotain 250 euron paikkeilla. Jousitusominaisuudet on ihan ok. Samoin penkin mukana tulevat käsinojat on ihan hyvät. Parasta jousitetussa penkissä on kuitenkin mun mielestä penkinlämmitys. Se on todella hyvä kylmemmillä säillä :cool:
 
Timberman sanoi:
Ei se jousitettu istuin mikään vakiovaruste ole. Se tulee 400-sarjan koneisiin mukaan esim Työtehopaketissa.

Hyvin mahdollista! En tarkistanut! Mutta oli mun koneessa "vakiona", eli kaikilla herkuilla…. :mrgreen:

Penkinlämmitin on kun 1/4 hytti! ;) Suosittelen!
 
Kiitos viesteistä. Juu, mulla on myös tuo tehdasasennettu jousitettu istuin. Ajattelin että siihen jos vielä lisäjousitusta asentaisi, mutta saattanee nostaa istumakorkeutta liian paljon jos laittaa alle vaikka jotain oheisen kaltaista (http://www.northerntool.com/shop/tools/product_200487876_200487876)?

/Juko
 
Riippuu omasta pituudestasi! Jos mä laitan tuollainen niin pää on niin lähellä kattoa ettei kone tarvitse kovin paljon nyökkätä niin johan jo kolisee. Voisin myös kuvitella että penkistä tulee melko pitkä matka polkimille!

Sinänsä varmaan hyvä jousitussyteemi!
 
Onko 220: sen istuimessa koskaan ollu mitään jousitusta/pehmennystä? Tuossa omassa ei oo mitään ja sen kyllä tällainen välilevyvammainen tuntee ruhossaan. Vähän niinkuin näyttäis että takaosassa olis voinu joskus olla penkin alla jotkut jouset, kun reiät ainakin on. Tai onko kukaan viritelly jotain?
 
Onko 220: sen istuimessa koskaan ollu mitään jousitusta/pehmennystä? Tuossa omassa ei oo mitään ja sen kyllä tällainen välilevyvammainen tuntee ruhossaan. Vähän niinkuin näyttäis että takaosassa olis voinu joskus olla penkin alla jotkut jouset, kun reiät ainakin on. Tai onko kukaan viritelly jotain?
Omassa 220:ssä vm -07 on jouset rungossa. Eli se konekoppa on takareunastaan jousitettu. Käsittääkseni tuota jousisysteemiä ei ole saanut vuosiin.

Katselin että nettikoneessa oli myynnissä tehtaalta vaihtokone johon oli asennettu uudempi jousitettu istuin, käsittääkseni sama kuin isommissakin malleissa, ainakin kuvan perusteella.
 
Tälläset mulla on penkin alla.
 

Liitteet

  • 20201107_192258 (2).jpg
    20201107_192258 (2).jpg
    1,3 Mt · Katselut: 240
420 Avantissani (2010) ei ole penkinlämmitintä, istuin ei siis ole jousitettu. Tuleeko penkin alle tai edes istuinlämmittimen katkaisijalle (joka koneessani on) kuitenkin valmiiksi johdot lämmitettävää, jousitettua, käsinojallista istuinta varten? Jos johdot tulee vain katkaisijalle, niin tuleeko uuden penkin mukana johtosarja, vai pitääkö se ostaa erikseen/tehdä itse?
 
Onko 220: sen istuimessa koskaan ollu mitään jousitusta/pehmennystä? Tuossa omassa ei oo mitään ja sen kyllä tällainen välilevyvammainen tuntee ruhossaan. Vähän niinkuin näyttäis että takaosassa olis voinu joskus olla penkin alla jotkut jouset, kun reiät ainakin on. Tai onko kukaan viritelly jota
Tälläset mulla on penkin alla.
No nyt on miullakii tuollaiset jouset jakkaran alla, tehtaalta sain ja hintaakin vain 100€ pari
 

Uusimmat keskustelut