Joo, Arskassa on vuos sitten tehty pinnoite. Muissa Avanteissa ei ole / ole ollut. Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin ei maksanut vaivaa. Ei sitä mitään huomaa... Pinnoittajan mukaan edes jeesusteippi ei tartu, mutta kun nyt just edellispäivänä Schenker toi Arskan kotiin tehtaan remontista, ne oli liimanneet tarran takakatteeseen, ja istuu pirun piukassa...
Pienempi Hissu kun on pitkäperäinen ja kauhat pienempiä, niin se on paljon vakaampi. Hessu lyhytperäisenä kaatuu/menee nenälleen helpommin, kun on iso kauha täynnä... Hissun hytti on paljon isompi kuin Hessun, eli tuo lyhytperäisyys antaa paljon vähemmän tilaa. Mutta kun tarvitaan tarkkaa kaivuvoimaa, niin siinä Hessu on tuplasti parempi. Engconin joystickit saa vielä kännykällä säädettyä omaan tahtiin sopiviksi. Ja kunnolla jousitettu jakkara on myös erittäin mukava.
Jotenkin voisi sanoa, että molemmissa on samanlaista voimantunnetta, mutta Hessu ulettuu metrin pitemmälle. Kun taas Hissu mahtuu pienistäkin väleistä.
Nyt kun tuohon rototilttiin on tottunut, en enää Hissua käytä kuin hätätilassa... On se vaan niin kätevä. Eilenkin tasoittelin yhtä pihatien mäkeä, kun sadevesi oli kaivanut syvät ojat.