Juhan koneet

• Keskustelun aloittaja Juha
  • Aloituspäivämäärä

STEFFE

Lumimies
12.1.2012
4 662
417
108
Bobäck
Mun koneessa sitä ei löydy koska ei ollut vielä sarja valmis kun kone oli huollossa. Seuraavassa huollossa asennetaan. Olen toki käyttänyt konetta missä oli opticontrol ja pakko myöntää että tykkäsin. Sillä saa tietyt hyödyt tietyissä työlaitteissa. Talven jälkeen varmaan se on mulle ajankohtaista. Koneessa kun nyt on ajettu kirkolle ja takaisin 200 tunnin edestä. Eli vielä se 250 tuntia huoltoon.

Juha

Jäsen
Keskustelun aloittaja
25.4.2018
561
150
43
Kaarina
Mun koneessa sitä ei löydy koska ei ollut vielä sarja valmis kun kone oli huollossa. Seuraavassa huollossa asennetaan. Olen toki käyttänyt konetta missä oli opticontrol ja pakko myöntää että tykkäsin. Sillä saa tietyt hyödyt tietyissä työlaitteissa. Talven jälkeen varmaan se on mulle ajankohtaista. Koneessa kun nyt on ajettu kirkolle ja takaisin 200 tunnin edestä. Eli vielä se 250 tuntia huoltoon
Edit: ei mitään.

Juha

Jäsen
Keskustelun aloittaja
25.4.2018
561
150
43
Kaarina
Nyt näkee kivasti noukkia romppeet kyytiin.
1602932410816.png

Juha

Jäsen
Keskustelun aloittaja
25.4.2018
561
150
43
Kaarina
Mistäs hankit kameran, oliko tyyris?
Agcon paikallisesta myymälästä. Samoja vissiin asentelevat Valtraan. Näyttö ja 2 kameraa 225 eur, joku vanhaksi menny tarjous. Nyt hinta näyttää olevan 250

• Tykkää
Reaktiot: Aku9

Juhani

Jäsen
25.10.2011
547
54
28
Langattomiahan ne on kuvan suhteen, mutta ilmeisesti kamera tarvitsee kuitenkin virran ja siksi on ihan sama vetää kaapeli kameralle. Ne kaapelit ovat vaan niissä paketeissa ihan tolkuttoman pitkiä ja se johtonippu on ilmeisen kiva yrittää piilottaa johonkin. Toinen asia on sitten ne antennipiiskat, jotka ovat aika pitkiä ja arkoja tarttumaan esim. puiden oksiin tms.

• Tykkää
Reaktiot: STEFFE

DilleWille

Jäsen
14.9.2018
66
24
8
Langattomiahan ne on kuvan suhteen, mutta ilmeisesti kamera tarvitsee kuitenkin virran ja siksi on ihan sama vetää kaapeli kameralle. Ne kaapelit ovat vaan niissä paketeissa ihan tolkuttoman pitkiä ja se johtonippu on ilmeisen kiva yrittää piilottaa johonkin. Toinen asia on sitten ne antennipiiskat, jotka ovat aika pitkiä ja arkoja tarttumaan esim. puiden oksiin tms.
Kiitokset tätä juuri hain.;)

kimmo_la

Jäsen
2.6.2019
12
1
3
Jokin aika sitten etsin aidosti langatonta kameraa, jonka voisi siirtää eri kohteisiin. Kyllä niitä paristokäyttöisiä myydään, olikohan Verkkokauppa.comissa ja IKH:lla ainakin. En ostanut kun senhetkinen tarve meni ohi.