Juhan koneet | Sivu 23 | AvantClub - Keskustelupalsta
Yksi virhearvio ja Hessu kyljellään. Sementinohuesti ottaa lanttuun...
 

Liitteet

  • 20211204_152856.jpg
    20211204_152856.jpg
    2,1 Mt · Katselut: 192
  • Surullinen
  • Vau
Reaktiot: Timotopi ja mek
Toivottavasti kuski on kunnossa. !!

muu tulee sitte vakuutuksista, tarvittaessa.

Ikävä homma joka tapauksessa.
 
Hiukan nahkaa lähti kädestä. Ensimmäinen refleksi oli sammuttaa moottori. Sitten vasta hahmottamaan omia vaurioita ja asentoa... Huomenna kone pystyyn Arskan kanssa ja vauriotsekki.
 
Jaa sä taisit sitte olla ite puikoissa.No joka tapauaksessa hyvä että ilmanhenkilö vahinkoja selvittiin.
Maltilla ylös ja annat öljyjen valua oikiaan paikkaan niin eiköhän se siitä.
 
Hyvin huomaa miten isompi rapakko vieressä pitää lämpötilan korkeampana, porin ja tampereen puolessa välissä lämpömittari näyttäny viikon verran alle -10 astetta, tänään pyörinyt -15 tuntumissa ja tuossa hetki sitten näytti lämpömittari -20,5 astetta
 
Kaikennäköistä rompetta hommattu uutta Arskaa varten.

HD-näyttö 2 HD-kameralla, lämmitettävät semmoset.

BullPro Centum 100W työvalot. Kokeillaan nyt 4500K värilämpötilalla. Lumeneita yli 8000/kpl

GoPro 7 lumihommien dokumentointiin ja oman pepan turvaamiseen, jos sattuu jotain...
20211214_190710.jpg
 
Ihan pihalla noitten systeemien suhteen,muistikortit.....
Miten/millä päivän tallenteet katotaan? Onko vaikee asentaa?
Kiinnostais myös nuo kamerat mut ei viitti ostaa jos ei osaa käyttää!
 
Imukupilla ikkunaan. Muistikortti pois päivän päätyttyä ja purku tietokoneelle. Ja jako Juutuubiin...
 
Kamerasta muistikortti pois ja se sit lukijaan, joka on usb-kaapelilla kiinni tietokoneessa.

Kamerassa on oma akku, mut ei se kestä 10h aurauskierrosta, eli johto kiinni tupsyt:tiin.
 
Kamerasta muistikortti pois ja se sit lukijaan, joka on usb-kaapelilla kiinni tietokoneessa.

Kamerassa on oma akku, mut ei se kestä 10h aurauskierrosta, eli johto kiinni tupsyt:tiin.
Ei oo ota lukijaa ja kannettava vaihtokunnossa. Täytyy siis päivittää muut laitteet ensin jos kameran hommaa,vähän tätä arvelinkin.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Juha
Kiinnostais myös nuo kamerat mut ei viitti ostaa jos ei osaa käyttää!
Kokeilee halvemmalla versiolla ensin, tuommoinen neljän kympin kojelauta on hyvä harjoituskappale.
Kannettava: jos ei pelaa tai halua win11'sta niin tiedän paikan ostaa käytettyjä koneita - pyytää reilun satasen kappale sis postit. Olen ostanut sieltä "heittokoneita" itselle...
 
Niitä kortinlukijoita saa erikseen usb piuhalla kyllä koneeseen kiinni. eikä maksa lukija paljoa.
Nuo vanhat (1-3V maks) leasing koneet on kyllä erittän varteen otettava vaihtoehto, itellä useampi käytössä.
Aika monessa jopa 1v takuu mukana.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Miksu
Kaikennäköistä rompetta hommattu uutta Arskaa varten.

HD-näyttö 2 HD-kameralla, lämmitettävät semmoset.

BullPro Centum 100W työvalot. Kokeillaan nyt 4500K värilämpötilalla. Lumeneita yli 8000/kpl

GoPro 7 lumihommien dokumentointiin ja oman pepan turvaamiseen, jos sattuu jotain...katso liitettä 6429
Minun pitäisi toi kamera hommata, kun revin peilit pois kyljistä, mutta arveluttaa, että riittääkö kuvakulma tarpeeksi tarkkaan peruutteluun?
640:en orkkis peilejä kun ei kauheasti taitella hyttiin kiinni ja aina osuivat johonkin.
 
Minun pitäisi toi kamera hommata, kun revin peilit pois kyljistä, mutta arveluttaa, että riittääkö kuvakulma tarpeeksi tarkkaan peruutteluun?
640:en orkkis peilejä kun ei kauheasti taitella hyttiin kiinni ja aina osuivat johonkin.
Ite tulee vilkaistua kamerasta vaan että onko ketään takana. mut kyllä ite taakse ajo pitää tehdä peilien ja pään käännön avulla.
 
  • Tykkään
Reaktiot: 640 ja Leppis
Tuosta kamerasta: minulla on tuossa p-autossa kamera silleen 'tilapäisasennuksella'. Nippusiteillä katolla taaksepäin ja virran otto 'jostain' sulakkeesta joka antaa jatkuvan virran koko ajan. Olen niin tottunut näkemään taakse ajaessakin, että toisilla autoilla kulkiessa on tunne niinkuin silmät sidottuna menis. Kärryn kanssa erinomainen koska näkee kokoajan mikä on kuorma tila ts onko vielä mukana.
 
Tuohon on vissiin jotain säädöksiä, missä ja mitä saapi kuvata? Jos mulla GoPro on koko ajan tallentamassa, ja aurailen omakotipihoja, rivaripihoja ja teollisuuskiinteistöjä, niin ainakin omakotipihat täytynee jättää kuvaamatta?
 
  • Tykkään
Reaktiot: Fortius

Uusimmat keskustelut