Kaivuri Avantin seuraksi

Juhani

Jäsen
25.10.2011
524
31
28
Totuuden nimissä, niin ei täälläkään näihin asioihin puututa, mutta ei ole vaikea arvata kumman tilillä on vähemmän rahaa. Toiminimen ja henkilökohtaisen lompakon välillähän ei ole käytännössä mitään eroa. ;)

• Tykkää
Reaktiot: STEFFE

STEFFE

Lumimies
12.1.2012
4 219
150
88
Bobäck
Ja vielä yks akseli lisää, niin ei o painopisteen kanssa niin tarkkaa. Ja aluvanteet tietty...
Hyvän näköinen! Olen aina ihaillut Hulcon kärryjä ja tapa rakentaa niitä mutta.... ne ovat hirmu raskaita, puhumnattakaan kun on 3 akselia. Kaikki on pois hyötykuormasta. Itse tosiaan olen suosinut alle 700 kg körryjä ja saisi mielellään olla lähempänä 600kg... siis omapaino. Omasta Edvardista olen riisunut kaikki tarpeeton kuten vinssipukki ja vinssi. Laidatkin otan pois...

Mutta huom, pidän Hulcosta, ovat vaan ehkä "liian" jämäkkiä mulle.

• Tykkää
Reaktiot: Juha

Juha

Jäsen
Keskustelun aloittaja
25.4.2018
334
69
28
Kaarina
Totuuden nimissä, niin ei täälläkään näihin asioihin puututa, mutta ei ole vaikea arvata kumman tilillä on vähemmän rahaa. Toiminimen ja henkilökohtaisen lompakon välillähän ei ole käytännössä mitään eroa. ;)
Aloitin vuokrabisneksen 5 vuotta sitten. Aloituspanoksena oli vanha ruohonleikkuri, joka kävi käsirahaksi käytettyyn 420:iin. Se tuotti niin, että sain kalustoa upgreidattua. Sitten 528 rahoituksella, ja se on tienannut tosi mukavasti. Sitten 530, joka on tänä keväänä ollut joka päivä menossa, koska osaan markkinoinnin ja hinnoittelun.

Kaivuri ja toinen Avant on rahoituksella ja kärryyn löytyi väliraha kassasta.

Euroakaan en ole laittanut harrastukseeni omasta kukkarosta. Kaikki voi tehdä saman, mutta jos ei viitsi, niin ei sitten.

Viimeksi muokattu:

Juha

Jäsen
Keskustelun aloittaja
25.4.2018
334
69
28
Kaarina
Hyvän näköinen! Olen aina ihaillut Hulcon kärryjä ja tapa rakentaa niitä mutta.... ne ovat hirmu raskaita, puhumnattakaan kun on 3 akselia. Kaikki on pois hyötykuormasta. Itse tosiaan olen suosinut alle 700 kg körryjä ja saisi mielellään olla lähempänä 600kg... siis omapaino. Omasta Edvardista olen riisunut kaikki tarpeeton kuten vinssipukki ja vinssi. Laidatkin otan pois...

Mutta huom, pidän Hulcosta, ovat vaan ehkä "liian" jämäkkiä mulle.
Joo, ymmärrän, jos peruskone on raskas kuten sinulla. Mulla riittää, kun 2200 kg tulee kyytiin...

STEFFE

Lumimies
12.1.2012
4 219
150
88
Bobäck
Joo, ymmärrän, jos peruskone on raskas kuten sinulla. Mulla riittää, kun 2200 kg tulee kyytiin...
Kiitos ymmärryksestä, halusin vain tuoda tuon aspektin esille että kaikki mitä kärryyn lisää on pois kantavuudesta.

Juha

Jäsen
Keskustelun aloittaja
25.4.2018
334
69
28
Kaarina
Kiitos ymmärryksestä, halusin vain tuoda tuon aspektin esille että kaikki mitä kärryyn lisää on pois kantavuudesta.
Jees. Mulla on fetissi, että ulkonäön kustannuksella voi perustella hassujakin ratkaisuja.

Olen tilannut tohon uuteen kärryyn oman firman ISON mainoksen peräramppiin. Ihmiset voi liikennevaloissa tilata mun koneita.,,