Ostetaan - Kallistusadapteri | AvantClub - Keskustelupalsta
Kauppiaan historia (0)

mielpr

Jäsen
Keskustelun aloittaja
23.5.2019
76
19
8
Eihän kenellekään ole jäänyt ylimääräistä,onko kukaan itse tehnyt.
 
Eiköhän sellainen ylimääräinen löytyy. Tällainenko tarkoitat?
Tuollainen +-12.5 asteinen mulla on. On vuosia ollut mulla ja on käytetty kohtalaisesti. Siis kulumaa on. MItä sä siitä olisit halukas tarjoamaan? Itsellä on nyt tuo ympäripyörivä joten tuolla en taida tehdä mitään enää. Siinä on sekä traktoriliittimet että Fastewr kiinni. Voin myydä myös ilman Fasteria. Ja hinnassa voi olla alvia tai ilman alvia.
 
On mulla hyllyssä niin en kovin hyvin yllanyt kuvaamaan! 223D4589-65D7-4227-B8BD-0DEF7355C4B3.jpegC608C96C-B8F0-40A5-B2FF-BA9CA3210D55.jpeg
 
Hyvin toimii,kiitos hyvistä kaupoista.Sitten pitää varmaan alkaa rakentelee lisähydrauliikkaa,et pystyy hyödyntämään kunnolla.
 
  • Tykkään
Reaktiot: STEFFE ja Leppis
Tarkoitin sitä että loppuu hydrauliikka kesken,kun on kallistuslaite kiinni ja pitäis käyttää vaikka kaivuulaitetta.
 
Tarkoitin sitä että loppuu hydrauliikka kesken,kun on kallistuslaite kiinni ja pitäis käyttää vaikka kaivuulaitetta.
Ymmärsin kanssa ja ymärsin tuon kaivuulaite heiton. Selvennän, ettei adapteri ei mahdu olemaan kaivurin kanssa yhtäaikaa.
 
Ja minä en puhu mitään, kun en ymmärrä... kallistusta tuskin tarvii kaivuu hommissa.
Enempi nosto yms tasamaalaitteissa sanoo minun järkeni.
Nimimerkki "kaivuri vuokralla ja kalistin varaston perällä, kun painaa liikaa"
 
Ja minä en puhu mitään, kun en ymmärrä... kallistusta tuskin tarvii kaivuu hommissa.
Enempi nosto yms tasamaalaitteissa sanoo minun järkeni.
Nimimerkki "kaivuri vuokralla ja kalistin varaston perällä, kun painaa liikaa"
Onko sulla kallistin viellä varaston perällä ylimääräisenä??
 
No, tämän viikonlopun ovat ihan kaikki työlaitteet 'ylimääräisinä' koska kone on humputtelemassa tehtaan nurkalla.

Kaikki, niin TheKone kuin hankitut&teetetyt välineet on tarpeellisiksi katsottuja ja koeteltuja tämän "mökki"-projektin loppuun saattamiseen. Poistopäivät tulevat eteen aikanaan, jossain vaiheessa vuoden-kahden tai viidentoista päässä :oops:

Tuo kallistin painaa senverran, että nyt tarvittaessa maksimi nostotehoja on se ollut pakko tallettaa talveksi lämpimään varastoon.
 

Samankaltaisia keskusteluja

Uusimmat keskustelut