Kamera keulalle | AvantClub - Keskustelupalsta

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
5 401
862
138
Bobäck
Tänään tuli asennettus kameraa keulalle. Kun kerran oli ensiasennuksena peruutuskamera koneessa niin jslostin vähäb lisää sitä. Siirsin takana olleen jameran eteen ja asensin taakse uuden kameran ilman läppä. Takana kun kamera osoittaa viistosti alaspäin niin se ei likaannu niin herkästi. Vanha takakemera missä on sulkija läppä siirsin keulalle. Ja siinä läppä suojaa linssiä kun kamera ei ole päällä. Ei tule tippuvastavmullasta tai hiekasta sotkuista linssiä!

Nyt on helppoa napata työlaitteet kyytiin kun hoi ruudusta katsoa missä kohdassa poikittaistapit liikkuu. Käändin kameraa pikkasen niin näkee kummatkinmpäät!
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    56,1 KB · Katselut: 1 550
  • image.jpeg
    image.jpeg
    78,3 KB · Katselut: 1 539
jets sanoi:
Näkyykö teillä muilla noi Steffen laittamat kuvat? Mulla nääs ei..
Mulla ainakin näkyy... onko Jetsin välimuisti tullut täyteen tai et ole hyväksynyt image/jpeg kuvia?
 
STEFFE sanoi:
Mulla näkyy! Vaikka ne on kyljellään... :(

F-Securen browsing protection estää noitten kuvien näkymisen. Samaa ilmeni täällä aikaisemminkin. Otin nyt poijes päältä niin taas näkkyy..

Milloinkas Steffelle tulee se etäohjaus koneeseen? Kotisoffalta onnistuu sitten mukavasti hommien teko :)
 
Tuosta etäohjauksesta tuli mieleen, että onkos ne Avantilla semmoista testailleet? Ainakin ydinvoimala-onnettomuuksien hoitoon on Bobcatteihin tehty etäohjaus-konfiguraatio.

Miten mulla on semmoinen mielikuva että aihetta on ainakin tutkittu Avantilla..?
 
Tossa lännen videossa ei käsittääkseni 20m varoetäisyys ihan toteutunut.

En menisi kaivurin sektorille seisoskelemaan vaikka ohajsu olisi omissa näpeissä.
Jos vaikka liukastuu tai ampiainen pistää, niin kauha voi lähteä aika rivakkaan liikkeeseen.

Video oli varmaankin tehty demonstraatio mielessä, kun kuskilta puuttui kypärä, suojalasit ja veronumero
 
  • Tykkään
Reaktiot: jkuoppa
Ei nyt ole tarkoitus keulalle laittaa vaan jokin ympäristöä kuvaava ja ihmisen tunnistuksella varustettu olisi hakusessa.
 

Uusimmat keskustelut