Kiinteistönhoitoon | AvantClub - Keskustelupalsta

kiinteistönhoitaja

Jäsen
Keskustelun aloittaja
22.9.2016
316
51
28
Epaala,Pälkäne
Iltaa. Tässä on alettu tosissaan suunittelemaan koneen hankkimista 100m tien ja 4 pihan hoitoon.(lumityöt talvella ja kesällä kaikennäköistä maansiirtoa yms)Myös täysiveristä urakointia olen ajatellut tekeväni.


Ajattelin ottaa suoraa 760i:n DLX ohjaamolla ja ilmastoinnilla

Lisälaitteiksi:
Kantojyrsin
Sora ja lumikauhat
Nivelaura
Trukkipiikit
Kombikauha
Seulakauha
Puutavarakoura
Halkomakone

Tuskin kaikkea samaan kauppaan :roll:
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä alku tuossa :)
Jonkun siirtely vehkeen tarvit myös. Työmaita on kuitenkin ympäri Pirkanmaata.
 
Kiinteistönhoitoja sanoi:
Iltaa. Tässä on alettu tosissaan suunittelemaan koneen hankkimista 100m tien ja 4 pihan hoitoon.(lumityöt talvella ja kesällä kaikennäköistä maansiirtoa yms)Myös täysiveristä urakointia olen ajatellut tekeväni.


Ajattelin ottaa suoraa 760i:n DLX ohjaamolla ja ilmastoinnilla

Lisälaitteiksi

Sora ja lumikauhat
Nivelaura
Trukkipiikit
Kombikauha
Seulakauha
Puutavarakoura
Halkomakone

Tuskin kaikkea samaan kauppaan :roll:

Tätä listaa muokkaisin sorakauha ja kombikauha pois ja tilalle nelitoimikauha kynsillä ja lumikauha ilman muuta 1800 XL kärkikippaava kauha, hydrauliikan tuplaus eteen ilman muuta ja kallistusadapteri mukaan
 
Itse hommasin tuon kallistelijan jo aikaa sitten, ja aina se on välissä, niin trukkipiikkien kuin kauhojen kanssa. Ei tulisi toimeen ilman. :roll:
T.Timo
 
Timotopi sanoi:
Itse hommasin tuon kallistelijan jo aikaa sitten, ja aina se on välissä, niin trukkipiikkien kuin kauhojen kanssa. Ei tulisi toimeen ilman. :roll:
T.Timo
Olen aivan samaa mieltä, on aina välissä jos ja kun koneella tekee jotain tulee aina eteen tarvetta kallistukselle, edellä mainittujen kauhojen , trukkipiikkien lisäksi esim maaporan käyttö, ruuvipaalujen kierto, kantojyrsin/ kantoleikkurin käyttö, tasojyrsin jne. tässä muutamia eli käyttöä löytyy.
 

Uusimmat keskustelut