Konemyyntipalstat netissä | Sivu 2 | AvantClub - Keskustelupalsta
Hyvin on lisääntynyt avant romppeiden myynti nettikoneessa. Kertoo ilmeisesti koneiden lisääntymisestä.
Kymmenen vuotta sitten "avant" haulla löytyi 1 tai 2 sivua myynnissä olevaa, nyt noita löytyy 6 sivullista.?

nettikoneen_suosio.jpg
 
Tecno myy edullisesti jotain ihme kulma-adaptereita. Tilasin yhden, kun halvalla saa. Teen siitä jonkinnäköisen telineen kallistusadapterille. En oikein kuvasta saa selvää, mikä "kulma" on kyseessä. Onko tuo vaan vähän kallellaan eteenpäin?

 
Juu ei, en tiedä. Vai olisiko ylöspäin kallistava?

Kaksi rinnakkain noita saapi sivusiirtoadapterin!

Löytypäs, oikeassa olit @Juha
* Lisävarusteena kiinnitysadapteri (A36337), joka lisää tyhjennyskulmaa 17 astetta (vain erikoiskäyttöön, vaarana eturenkaiden puhkeaminen)
 
Viimeksi muokattu:
Tecno myy edullisesti jotain ihme kulma-adaptereita. Tilasin yhden, kun halvalla saa. Teen siitä jonkinnäköisen telineen kallistusadapterille. En oikein kuvasta saa selvää, mikä "kulma" on kyseessä. Onko tuo vaan vähän kallellaan eteenpäin?

Taidan huomenna käydä tutkimassa myöskin tuota, sekä takapainoja vanhan mallisia, mullahan ei ole mitään painoja takana kun on se nostolaite. Jos tekis korvakkeet takapainoon niin vois tarvittaessa ladata nipun noita taakse, ja yhdessä vois olla se vetokoukku! Tuohan toimii hydrauli nostimella helppo ottaa kärry perään ;)
Sivusiirto adapteri tekisi mieli tehdä itse, jos niittomurskain kävelee vastaan jossain vaiheessa. Tekisi saman tien enemmän sivulle siirtävän ja vastapuolelle telineen noille painoille! Jolloin taas voisi itse säädellä painoilla ettei mene nurin.?
 
Taidan huomenna käydä tutkimassa myöskin tuota, sekä takapainoja vanhan mallisia, mullahan ei ole mitään painoja takana kun on se nostolaite. Jos tekis korvakkeet takapainoon niin vois tarvittaessa ladata nipun noita taakse, ja yhdessä vois olla se vetokoukku! Tuohan toimii hydrauli nostimella helppo ottaa kärry perään ;)
Sivusiirto adapteri tekisi mieli tehdä itse, jos niittomurskain kävelee vastaan jossain vaiheessa. Tekisi saman tien enemmän sivulle siirtävän ja vastapuolelle telineen noille painoille! Jolloin taas voisi itse säädellä painoilla ettei mene nurin.?
Painot käy kyllä kunhan laikkaa koukun pois niistä missä sitä ei tarvitse. Ostin painon ja tuon kulma adapterin siitä saa aika helposti sivusiirto adapterin tehtyä.
 
Siinä valmis hieman vanhempi urakointipaketti myynissä!
 
Oliko halpa vai kallis???
Noin 4000€ halvempi kuin uus jos kirjaa katsoo.
 
Oliko halpa vai kallis???
Jäikö sulle? Alviton kaivuri!
 
Juu nii TimpTopillakin on yksi, ajattelin ostiko uudmman?
En ollut mukana huudossa. Ajatteli vaan että ehkä edullisin 260 kaivuri mitä itse nähnyt.
Nyt on nettikoneessa yksi jota myydään 210 mallina mutta minusta näyttää isommalta??

Kävin äsken hakemassa viikon lopun huutokauppa saaliit postista. Peruutuskamera kahdella kameralla langaton sekä pikku startteri... Käätevää ku joutui hakeen kahdesta eri kaupasta....
 

Liitteet

  • 20200317_211114.jpg
    20200317_211114.jpg
    649 KB · Katselut: 168
Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Reaktiot: Leppis

Uusimmat keskustelut