Kumikola | AvantClub - Keskustelupalsta

Tapsa l

Jäsen
Keskustelun aloittaja
14.6.2021
9
3
3
Kumikaavin pienkuormaajaan, kestävä ja tehokas esim. navetassa ruokintapöydän puhdistuksessa, kumin paksuus noin 4cm,leikattu vahvasta työkoneen renkaasta työleveys 1.80m. Avant kiinikeelä satavana myös nuulla kiinikeellä.
IMG_2343.JPG
IMG_2351.JPG
 
  • Tykkään
Reaktiot: Leppis
Suht simppeli toteutus on tämäkin, vaan ei tee tästä yhtään sen huonompaa. Päinvastoin. Erittäin näppärä!
 
Tuommoinen voisikin olla aika näppärä laite näillä etelän lumisilla laitumilla, kun eli jos joutuu auraamaan betonikivistä ladottua pihaa. Tosin olen tässä itse katsellut vähän "sillä silmällä" jos tulis harjakone jostain sopuisasti eteen. Käyttöä on kuitenkin niin vähän tässä omalla tontilla, sitten joskus... parin talven jälkeen - kenties. Menishän tuo myös vedenpaisumuksen aikaan yhtälailla, kun tuolla saa aurattua tulvavedet pois pihasta.
 
Tuommoinen voisikin olla aika näppärä laite näillä etelän lumisilla laitumilla, kun eli jos joutuu auraamaan betonikivistä ladottua pihaa. Tosin olen tässä itse katsellut vähän "sillä silmällä" jos tulis harjakone jostain sopuisasti eteen. Käyttöä on kuitenkin niin vähän tässä omalla tontilla, sitten joskus... parin talven jälkeen - kenties. Menishän tuo myös vedenpaisumuksen aikaan yhtälailla, kun tuolla saa aurattua tulvavedet pois pihasta.
Itsellä kanssa mietinnässä lumiharja ja tietty tekisi mieli saada se uusi linkokin.:rolleyes:
 

Uusimmat keskustelut