Nyt kun pakkasta taas pukkaa, niin kysynkin, että mitkäs on kylmimmät pakkaset joitten aikana olette Avanttinne saaneet käyntiin ja käyttöön? Oliko ongelmia? Kokemuksia ja tarinoita?
Itse muistan 200-sarjalaisen parista muutaman tapauksen.
Kerran-pari kone piti saada 20-25 asteen pakkasilla käyntiin. Kone oli tuolloin mökillä ja peitettynä pressulla. Homma oli aika helppo, kun laitoin auton sisätilalämppärin pressun sisään moottoria päin ja lämmittelin jonkun aikaa, olisko puolen tunnin ja tunnin väliin. Lähti heikosti, mutta lähti kuitenkin.
Toinen oli kun pakkasella juuttui käsikaasun vaijeri ja taisi se katketakin En muista minkä virityksen siihen oikein tein että sain ajeltua uutta vaijeria odotellessa.
Oli se kieltämättä aika hankala saada joskus käyntiin pakkasilla. Joskus ihan hirvitti kun tuntui että tulee niin karmeat hajut ja outoja ääniä.
Kyllä se siitä sitten pelasi kun sai käyntiin ja antoi hetken ruksutella ja pahimman savun hälvetä Uskoakseni -25 taitaa olla kovin pakkanen missä omaani käytin.
Mutta kiinnostaisi, että minkämoisia extreme-olosuhteita on tullut koetettua?
Itse muistan 200-sarjalaisen parista muutaman tapauksen.
Kerran-pari kone piti saada 20-25 asteen pakkasilla käyntiin. Kone oli tuolloin mökillä ja peitettynä pressulla. Homma oli aika helppo, kun laitoin auton sisätilalämppärin pressun sisään moottoria päin ja lämmittelin jonkun aikaa, olisko puolen tunnin ja tunnin väliin. Lähti heikosti, mutta lähti kuitenkin.
Toinen oli kun pakkasella juuttui käsikaasun vaijeri ja taisi se katketakin En muista minkä virityksen siihen oikein tein että sain ajeltua uutta vaijeria odotellessa.
Oli se kieltämättä aika hankala saada joskus käyntiin pakkasilla. Joskus ihan hirvitti kun tuntui että tulee niin karmeat hajut ja outoja ääniä.
Kyllä se siitä sitten pelasi kun sai käyntiin ja antoi hetken ruksutella ja pahimman savun hälvetä Uskoakseni -25 taitaa olla kovin pakkanen missä omaani käytin.
Mutta kiinnostaisi, että minkämoisia extreme-olosuhteita on tullut koetettua?