Onko kukaan viritellyt Avanttiin lämpökahvoja? Moottoripyörä ja -kelkka puolella noita näyttää olevan, mutta ohjaustangot ovat pienempiä halkaisijaltaan kuin Avantin kahvat. Irtoelementeillä ehkä saisi jotenkin viriteltyä? Tyyliin elementti kahvaan ja sähkömiehenteippiä päälle ja "hyvä se on"? Laturin teho on ohjekirjan mukaan 150 w (Avant 320) ja netin mukaan yleisimmät kahvanlämmittimet ovat 15 tai 20 w (ilmeisesti kpl). Polttimoiden tehoa en äkkiseltään ohjekirjasta löytänyt, mutta ei ehkä kaikkien valojen kanssa virta riittäisi kahvanlämmittimille yhtä aikaa ainakaan täydellä teholla. Lämmittimien tehoa saa ainakin osassa sarjoista säädettyä ja katkaisija ja johdotkin tulisi mukana. Sulakerasian toki joutuisi erikseen hankkimaan.
Lumitöissä hyöriessä ja pyöriessä saa kahvoja sen verran puristaa ettei paksutkaan hanskat pidä sormia lämpimänä koko aikaa. Joskus kokeilin kemialliseen reaktioon perustuvaa käsienlämmitintä hanskan sisällä, mutta ei se tainnut mahtua tarpeeksi syvälle että olisi pitänyt sormetkin lämpimänä. Pitäisi kokeilla uudelleen joskus.
Lumitöissä hyöriessä ja pyöriessä saa kahvoja sen verran puristaa ettei paksutkaan hanskat pidä sormia lämpimänä koko aikaa. Joskus kokeilin kemialliseen reaktioon perustuvaa käsienlämmitintä hanskan sisällä, mutta ei se tainnut mahtua tarpeeksi syvälle että olisi pitänyt sormetkin lämpimänä. Pitäisi kokeilla uudelleen joskus.