Lavamersu huutokaupassa | AvantClub - Keskustelupalsta
Sovittaisko niin, että jätetään sitten keskinäiset kilpahuudot tekemättä... katson lähempänä jos kannattaa kysellä perään, mutta jos joku muu varaa niin olkoon :cool:
 
Nuo ovat kyllä melkoisia ikiliikkujia. Pitkä koppi valitettavasti jatkaa turhaan akseliväliä ja lyhentää lavaa.

Mä tykkään pitkästä kopista. Sinne takatilaan saa mahdutettua pakit ja muut tykötarpeet ja mulla on vielä ilmapatja, millä kaksiosta tekee makuualkovin, missä voi ihan mukavahkosti nukkua, jos on kenttämajoituksessa tai yölinjalla.

Ton koko pituus on 7,2 metriä, jolloin lavallekin jää suunnilleen 3,70, mikä on riittävä ainakin 750 koneelle saakka. Mulla on nykysessä kuljettimsessa 350 lava ja kyllä sillä kulkee 750 kaivuri keulalla. Ajorampit pitää laittaa kauhan alle.
 
  • Tykkään
Reaktiot: pleh
Tässähän meinaa käydä huonosti ja kohde jää ns käteen 56'n minuutin kuluttua :oops:
Minun täytyy selvästikin lopettaa tuon TT'n juttujen lukeminen, kun niillä on näköjään varsin huono vaikutus. Puhumattakaan ketjun aloittajan...
 
  • Tykkään
Reaktiot: Jyrki pokela
No ruosteinen hytti ja meluisa ohjaamo, mutta halvalla tuo mersuksi meni. Se mitä sillä tähdellä on virkaa, on lopulta ostajan mielessä.
 
Ei haittaa, vaikket saanut johtotähteä @pleh
25.02. 20:56painettapankkitilillä5 900 €
25.02. 16:29pleh5 700 €
 
Catch Up Recap GIF by For(bes) The Culture
huh, onneksi 'pankkitilillä oli painetta' riittävästi; ehdin jo hetken ihmetellä mihin tuon olisin laittanut odottamaan ns hyvää aikaa... oikeasti a) minusta omakin tarjous oli ylihintainen jos arvelee tuovansa autokuormallisen shampanjaa uuteen viinikellariin ja b) olisi ollut ilmeisen työtä vaativa johon aikaa ei olisi ollut käytettävissä puhumattakaan tilasta. Shampanjakuormaa varten voipi hankkia auton ns paikanpäältä valmiiksi kuormattuna :rolleyes: ;) Niin ja istuin autossa matkalla asunnolle juuri loppuminuuttien aikaan.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Jyrki pokela
Eikö Avanttia saa jo korjata ja huoltaa ihan tarpeeksi, meinaan jos tuollaisen "pommikoneen" ostaa pihallensa, niin eipä ole vapaa-ajan ongelmia?
Voi olla, että olen väärässä, mutta edelleen väitän, että järkevin on hommata koneen kuljetukseen peräkärry ja on takuulla pidemmän päälle se edullisin ja käyttökelpoisin vaihtoehto.
 
Eikö Avanttia saa jo korjata ja huoltaa ihan tarpeeksi, meinaan jos tuollaisen "pommikoneen" ostaa pihallensa, niin eipä ole vapaa-ajan ongelmia?
Voi olla, että olen väärässä, mutta edelleen väitän, että järkevin on hommata koneen kuljetukseen peräkärry ja on takuulla pidemmän päälle se edullisin ja käyttökelpoisin vaihtoehto.
??o_O??
Miks sitä A'ta pitää korjata? Käyttää huollossa tarpeen mukaan ja antaa _tehtaan_ hoitaa joutessaan niin pysyy oman kädet puhtaana ja "huoltokirja" kunnossa.
Pommikoneen etuna olisi se, että siitä löytyisi majoitustilat mökkireissuille. Pikkumökki taaseen ei ole asumiskunnossa enää edes hiirille...
Aikaahan lienee, toivottavasti taas loputtomasti, kun saan tämän uuden mökin valmiiksi niin joutaa lähtemään metsän laitaan puuhastelemaan.
Kärrystä olen samaa mieltä periaatteessa, asuntovaunu on parempi reissussa koska sen sai jättää marketin pihaan päivän tutkimusretkien ajaksi. Koneen kuljetuskärry koneen alla taas on ongelma koska se tarvitsee veturin joka maksaa enemmän kuin pankkitilin saldo tarjoaa mahdollisuuksia :rolleyes:
 
Eikö Avanttia saa jo korjata ja huoltaa ihan tarpeeksi, meinaan jos tuollaisen "pommikoneen" ostaa pihallensa, niin eipä ole vapaa-ajan ongelmia?
Voi olla, että olen väärässä, mutta edelleen väitän, että järkevin on hommata koneen kuljetukseen peräkärry ja on takuulla pidemmän päälle se edullisin ja käyttökelpoisin vaihtoehto.
Ostin kärryn kulettamiseen ja oli väärä ratkasu. Kone painaa n.2400kg. Koneet kasvaa niin ei oo kärryssä kiva vetää eikä aina laillistakaan. Pienemmät mallit menee kärryssäkin mukavasti,mut ei enää 700srj työlaitteen kanssa.
 
Eikö Avanttia saa jo korjata ja huoltaa ihan tarpeeksi, meinaan jos tuollaisen "pommikoneen" ostaa pihallensa, niin eipä ole vapaa-ajan ongelmia?
Voi olla, että olen väärässä, mutta edelleen väitän, että järkevin on hommata koneen kuljetukseen peräkärry ja on takuulla pidemmän päälle se edullisin ja käyttökelpoisin vaihtoehto.
Avanttia on 18 vuoden kuluessa tullut vietyä lavamaasturilla ja kärryillä, vuokra-autolla, ja.parilla.pommikoneella

Mulla on ollut rellu doppeli nyt kuudetta vuotta.muistaakseni. Olen ajellut sillä noin 50000km. Öljyjen lisäksi on jarrut vaihdettu kertaalleen ja.pari uutta rengasta vaihdettu kuluneiden tilalle rellu maksoi uuden kippikärryn verran, mutta autoa ei olisi sillä rahalla eteen saanut. Raskaammissa relluissa/ivecoissa/opeleissa/nissaneissa/mitsuissa (sitä saa kaikilla en.nimillä) on kuorma-auto alusta ja kestävyys on mitoitettu vähintään vuosittaiseen maapallon ympäriajoon. Jos tuommoisen värkin onnistuu löytämään noin 200tkm ajettuna, menee se helposti harraste käytössä kymmenen vuotta, kunhan vain huoltaa ja seuraa kuntoa ennakoivasti. Osien saatavuus on ongelma EOL autoilla, ainakin wolkkari lopetti aikanaan noin 10v viimeisen valmistuneen värkin jälkeen varaosatuen. Pikku kuorma-auto on maantiellä mukavampi kuin raskas kärry + maasturi. Ja erityisesti pikkuteillä helpompi pyöritettävä. Kärryn pitää kuitenkin olla 4m + aisa ja se itsessään vie paljon tilaa. Mutta kukin tyylillään. Ja minä otan taas ensi suvena rekkamoehen torkut kabiinissa, jos tilanne vaatii. Sekin on elektroluksusta.
 
  • Tykkään
Reaktiot: pleh, 640 ja mek

Uusimmat keskustelut