Led-lisävalot | Sivu 6 | AvantClub - Keskustelupalsta
Sun pitää tehdä testi niin sit tiedät. Saman hintaisiahan nuo aikalailla on. 4 valolla on vaan mukavampi ku saa niin paljon leveämmän kuvion. Mulla nuo valot näyttää aivan sivulle asti ku reuna lamput saa olla niin vinossa.
 
BD97F18E-9D62-4E16-A666-3589BEBA9657.jpeg
 
Mulla on pakko yrittää tunkea valot ja muut romppeet lipan alle, kun mun aurauskohteissa ja pyörätien alituksissa korkeus on senttipeliä... noi bullboyt menis suoraan orkkisvalojen paikalle.

Saman hintaisia joo, mutta 3krt parempi valoteho.
 
No miten vaan. Kokeile sitpä tiedät.
Eilenhän kerroin että tuolla ajovalojen takana on valmiit pistekkeet työvaloille johtosarjassa, niin siitä vaan ja tuohon nuosukahvaan kiinni vyötärövaloksi.
 
No miten vaan. Kokeile sitpä tiedät.
Eilenhän kerroin että tuolla ajovalojen takana on valmiit pistekkeet työvaloille johtosarjassa, niin siitä vaan ja tuohon nuosukahvaan kiinni vyötärövaloksi.
Joo, toi kyllä tuli mieleen, ja huomasin kyllä valmiit liittimet posken takana. Täytyy jostain metsästää semmoset lamput, jotka saa kiinni peilirautoihin, ja käyvät ajovaloista. Toinen vaihtoehto on vähät välittää määräyksistä ja ajaa työvalot päällä, niinkuin muutkin...

Mites, pitääkö porukka majakkaa/stroboja päällä siirtymillä? Se taitaa olla nykyään sallittua ja jopa toivottavaa.
 
Noissa olosuhteissa led-valot on kyllä surkeat ja jos lunta sataa, niin ilman pitäisi olla pakkasella, jotta ei keräänny valoihin. :(
 
Noissa olosuhteissa led-valot on kyllä surkeat ja jos lunta sataa, niin ilman pitäisi olla pakkasella, jotta ei keräänny valoihin. :(
niin, piti mainita että mittari näytti koko ajan -2.5 .. -4.0. Eli pakkasella oltiin. Äsken heitin varttin lenkin ja pakkasta oli -7.0. Ja vettä satoi taas.
 
Mulla oli aikoinaan pemarin seiska, jossa oli keula täynnä sensoreita yönäölle ja tutkacruiselle. Pari herjaa pukkas tämmösissä keleissä...
1614099040286.png
 
Nooh, eipä noita kelejä montaa vuodessa ole ja tänään oli taas!:p

Se on kyllä todettava, että takapakkia ollaan menty valojen suhteen noissa normaaleissa autoissa!
 
Törmäsin alla olevaan ilmoitukseen koskien paljon keskustelua herättäneisiin valoihin:

5 Wattsin valolle on myönnetty NSN koodi.

NSN eli NATO Stock Number, perustuu USA:n 1940-luvun lopulla kehittämään materiaalin luokittelujärjestelmään, johon liittyi aluksi muita liittoutuneita maita ja vähitellen kaikki NATO-maat ja myöhemmin myös ei-NATO-maita.
Suomessa 5 Wattsin valot ovat käytössä viranomaiskohteessa.
 
Onko kukaan lähellä Ponssea täällä? Mainostavat uutta Scorpion-harvesteria vallan erinomaisilla työvaloilla. Kenenköhän tuotteita Ponsse käyttää?
 

Uusimmat keskustelut