Lehtipuhallin

640

Jäsen
Keskustelun aloittaja
8.11.2019
258
78
28
Vai olisko paremminkin lehti-imuri..........asiaan tehas myi jossain vaiheessa noin vuoden vanhaa lehtipuhallinta "kaikilla tämänpäivän päivityksillä" niin mitähän päivityksiä vuotta uudempaan on tullu? Jos taas mennään useampi vuosi taaksepäin niin onko jotain olennaisia muutoksia tullu nyky versioon?
Toimiiko vanhat tai uudet versiot hyvin? Voiko imee lehtiä hiekkapihalta? Saako jälkikäteen asennettua sitä käsikäyttöstä "norsunkärsää?
Soveltuuko hiekotushiekan poistoon miltään pinnalta vakio imulla tai sillä "norsunkärsällä? Kestääkö hiekkaa?
Tässä näin alkuun mietteitä.

STEFFE

Lumimies
12.1.2012
4 866
526
138
Bobäck
Mulla on muistikuvaa että olen mähnyt lehti-imurin missä imuripöytä oli purettu pikkuosiin. Syy: oli käytetty hiekankeräykseen asfaltilta. Mitä opittiin. Käyttäkää oikea työväline kaikkiin töihin.

Leppis

Ylläpito
2.10.2008
3 017
320
83
Suulakkeet, imusiivekkeet kyllä kuluu hiekassa, kuten putkistot etenkin mutkistaan.
Itse imuropelli on tehty kestämään pienempiä kiviä, esim singeliä mitä saattaa löytyä myös pihoilta.
Kivien imuun sitä ei ole tarkoitettu kuitenkaan, mutta hiekotusepeliä ei voi kiertää..

640

Jäsen
Keskustelun aloittaja
8.11.2019
258
78
28
Onko näistä lehtipuhaltimista käyttökokemuksia? Arveluttaa vähän soveltuuko hyvin mihinkään, asfaltit harjataan ja puhallin tarkoitettu 6-700 sarjan koneille,niin kestääkö nurmikot syksyllä ajella. Selkäreppupuhallin kätevämpi monin paikoin nurmialueilla. Uutena kuitenkin arvokas laite!

• Tykkää
Reaktiot: STEFFE

640

Jäsen
Keskustelun aloittaja
8.11.2019
258
78
28
Tais tulla ostettua lehti-imuri muiden työlaitteiden mukana "könttä" kaupassa kun halvalla sai :) löytyyköhän ikinä sille käyttöö ;)

• Tykkää
Reaktiot: Leppis

Aku9

Moderaattori
23.12.2012
295
106
43
KOUVOLA
Tais tulla ostettua lehti-imuri muiden työlaitteiden mukana "könttä" kaupassa kun halvalla sai :) löytyyköhän ikinä sille käyttöö ;)
avaatko yhtään lisää?