liikennevakuutus Avant 520 -15

tompula

Jäsen
13.7.2016
115
20
18
Nokia
No joo, vedetääs kommenttia hiukan takas, sulla kun olikin vuokraustoimintaa, se on mulle vierasta...

Juha

Jäsen
25.4.2018
643
191
43
Kaarina
No joo, vedetääs kommenttia hiukan takas, sulla kun olikin vuokraustoimintaa, se on mulle vierasta...
Kyllä mä itsekin urakoin 8-satkulla, ja sama rätinki on tehty mulle selväksi vakuutusyhtiön toimesta. Jos kolautan autoa aura ylhäällä, liikennevakuutus korvaa vastapuolen vahingot, mutta jos olen työnteossa ja ajan päin parkkeerattua autoa lumilevylläni, liikennevakuutus _ei_ korvaa. Mielenkiintoista, jos tästä on eri tulkintoja. En kyllä silti uskalla urakoida ilman vastuuvakuutusta. Joku juttu kuitenkin tippuu vakuutuksen ulkopuolelle...

• Tykkää
Reaktiot: STEFFE

tompula

Jäsen
13.7.2016
115
20
18
Nokia
Duunissa on siis useita Willejä ( mtyökone ), muutama traktori, pari tiekarhua ( mtyökone) ja useita kuorma-autoja jotka suorittaa talvikunnossapitoa pihoissa, kevyen liikenteen väylillä ja kaupunkitieverkolla. Ei ongelmaa näiden suhteen, vakuutusyhtiö Turva. Pyöräalustaisten kaivureiden kanssa on sama suunta kun teikäläisella, kun työmaalla, ei korvata vaurioita liikennevakuutuksesta.