Luiston esto | AvantClub - Keskustelupalsta

Jukkis

Jäsen
Keskustelun aloittaja
18.2.2012
11
0
1
Terve! Onko kukaan asentanut itse luistonesto ja ajonvapautus venttiilejä? Vai onko se etes mahdollista itse asentaa?
 
Juu, asenettu on. 520 sr1 koneessa venttiili asennetaan hyrdauliikkaöljysäiliön päälle. Ajomoottoreiden haaroitus puretaan ja tulo letku asennetaan venttiilin takaosaan kurvi alaspäin. Ajomoottoreiden syöttöletkut ruuvataan venttiiliin. Ahdasta on.
 
419 minulla on, olin tehtaalle yhteydessä ja meinasivat että onnistuu laittaa itsekki luistonestoventtiilin. Minulla on jo ajonvapautus venttiili asennettu.
 
Juu, on yksinkertainen homma!
Avantilta kun tilaat, niin paketissa on kaikki tarvittava ohjeiden kera.
Työkalut eivät kuulu toimitukseen! :lol:
 
Kun selvitin joskus luistonesto + ajovapautus asiaa (520, sr2), niin luistonesto on se helpompi asennettava. Eli se tulee etupäähän ja asennuskohteet ovat suht koht saatavilla.

Luistonesto vaatii kuitenkin ajonvapautuksen kaverikseen. Se taas on se haastavampi asennettava. Osat tulee takarunkoon ja asennustila on todella ahtaassa ja likaisessa paikassa.

Pääasiassa ajonvapautusasennuksen hankaluuden takia käännyin tehtaan puoleen ja asennutin paketin siellä. Suosittelen, asennustyön osuus huollon ohessa taisi olla kuitenkin vain parisen tuntia joten omatoimisuudella ei ratkaisevaa säästöä olisi tullut. Eikä näppejä eikä tallin lattiaa tarvinnut pestä.
 

Uusimmat keskustelut