terminus

Jäsen
15.8.2014
130
56
28
54
Sipoo
Hei. Kiitos ilmoituksesta Leppis. Olen tehnyt pääasiassa multa- ja kivituhka-alueita, eikä ne siinä ole vielä niin kuluneet, mutta ainahan se olisi jatkon kannalta mukava, jos ne paremmin kestäisivät. Nyt tulossa taas uusia töitä, joten voisin testailla.

• Tykkää
Reaktiot: STEFFE

Juha

Jäsen
25.4.2018
1 205
563
113
Kaarina
Juhalle sen verran että kyllä tällä maankunnostajalla taitaa nuo nurmikko hommatkin hoitua, ja hyvänä puolena saa tuon sorapihankin vedettyä samalla! Kauha vaan olisi hyvä saada liikkumaan mukana jos meinaat ajella työmaalle koneella. Minulla onnistuu kauhan mukana olo kun on tuo nostin takana. :cool:
Tilasin jo kelajyrsimen. Jahka maankunnostajasta saadaan toimiva/kestävä versio aikaan, niin hommaan sitten semmosenkin.

Eli kiitos kaikille prototyypin omistajille ja testaajille! :)

• Tykkää
Reaktiot: Juhani

STEFFE

Lumimies
12.1.2012
5 401
858
138
Bobäck
Pitääköhän tähän nyt kommentoida että ihan paska tuo Case traktori. Ihan uusi ja rikki. On se kummallista ettei ne osaa tehdä kunnolla eikä tarkista niitä ennen luovutusta. Aivan käsittämätöntä siis!

• Tykkää
Reaktiot: Leppis

Jyrki pokela

Jäsen
18.11.2019
398
268
63
Alavieska
Tai katsoa video ja huomata "maankunnostaja" nurmikkon pohjan teossa. Ei niinkään tuo resu traktori. Oli vain saman tyyliset tapit rummussa kun nykyisessä avantin tuotteessa.

• Tykkää
Reaktiot: Leppis ja STEFFE

terminus

Jäsen
15.8.2014
130
56
28
54
Sipoo
@terminus, liftaahan mukaan kyytiin :cool: tai ainakin maankunnostajan.
Lupasivat ilmoitella, milloin voin tuoda, taidan ottaa mukaan kun ajan mökille Hämeenlinnaan. Ensi viikko itsellä täynnä, mutta seuraavalla vois käyttää hitsattavana. Vaarana on, että joku uusi rompe tulee mukaan tehtaalta.:)

STEFFE

Lumimies
12.1.2012
5 401
858
138
Bobäck
Lupasivat ilmoitella, milloin voin tuoda, taidan ottaa mukaan kun ajan mökille Hämeenlinnaan. Ensi viikko itsellä täynnä, mutta seuraavalla vois käyttää hitsattavana. Vaarana on, että joku uusi rompe tulee mukaan tehtaalta.:)
Sanoin Hannulle että tuon omani tiistaina ip mutta jos heillä ei silloin vielä ole hitsilaitetta siellä niin ei ole kiirettä mun osalta.

STEFFE

Lumimies
12.1.2012
5 401
858
138
Bobäck
Tiputin mun tehtaalle tänään. Hannu oli superystävällinen kun jäi odottamaan puolituntia ylimääräistä kun vähän myöhästyin.

• Tykkää
Reaktiot: Aku9

Timotopi

Jäsen
30.5.2016
1 329
926
113
Jyväskylä
Juu mehän saatiin ryhmä s-posti tänään. Ensi viikosta voisi onnistua tuo korjaus.
Mulla tilanne se että kun vien niin jään odottamaan korjauksen ajaksi. En pysty käymään kahteen kertaan.
Keskiviikko taitaa olla ainoa mahdollinen päivä. :oops:

STEFFE

Lumimies
12.1.2012
5 401
858
138
Bobäck
Juu mehän saatiin ryhmä s-posti tänään. Ensi viikosta voisi onnistua tuo korjaus.
Mulla tilanne se että kun vien niin jään odottamaan korjauksen ajaksi. En pysty käymään kahteen kertaan.
Keskiviikko taitaa olla ainoa mahdollinen päivä. :oops:
Ajan niin usein nurkilla että noudan kun on valmis :cool:

terminus

Jäsen
15.8.2014
130
56
28
54
Sipoo
Itse aion näillä näkymin viedä torstaina ja odottaa valmistumista

Timotopi

Jäsen
30.5.2016
1 329
926
113
Jyväskylä
No niin tuli tieto että vasta torstaina saavat vehkeet tehtaalle,
Sain muutettua vapaa päiväni torstaille.
Ainoa vaan että asiakkaani odotteli perämoottoria sekä traileria alun perin tälle viikolle ja nyt siirty vielä päivällä eteen päin....
Jännittää mennä tehtaalle joka kerta aina löytyy jotain mitä mukamas tarvii...
Jos olisi varmuus talven aurauksista ja hiekoituksista niin ostaisin hiekottimen sekä yhdet ketjut ainakin...
Nin ja jos pääsis kokeileen 760 konetta kuinka jaksaa mennä 2 nopeudella.....
Tuo on asia joka kiinostaa kun jotenkin lepsu menijä tämä 640 kone? Jaksaako 760 aurata nopeammalla puolella? :rolleyes:

Viimeksi muokattu:

DilleWille

Jäsen
14.9.2018
460
345
63
39
Nivala / Suomen Texas
No niin tuli tieto että vasta torstaina saavat vehkeet tehtaalle,
Sain muutettua vapaa päiväni torstaille.
Ainoa vaan että asiakkaani odotteli perämoottoria sekä traileria alun perin tälle viikolle ja nyt siirty vielä päivällä eteen päin....
Jännittää mennä tehtaalle joka kerta aina löytyy jotain mitä mukamas tarvii...
Jos olisi varmuus talven aurauksista ja hiekoituksista niin ostaisin hiekottimen sekä yhdet ketjut ainakin...
Nin ja jos pääsis kokeileen 760 konetta kuinka jaksaa mennä 2 nopeudella.....
Tuo on asia joka kiinostaa kun jotenkin lepsu menijä tämä 640 kone? Jaksaako 760 aurata nopeammalla puolella? :rolleyes:
jaksaa aurata 2-nopeudella