Maankunnostaja | Sivu 2 | AvantClub - Keskustelupalsta
Pitääköhän tähän nyt kommentoida että ihan paska tuo Case traktori. Ihan uusi ja rikki. On se kummallista ettei ne osaa tehdä kunnolla eikä tarkista niitä ennen luovutusta. Aivan käsittämätöntä siis!
 
  • Tykkään
Reaktiot: Leppis
Lupasivat ilmoitella, milloin voin tuoda, taidan ottaa mukaan kun ajan mökille Hämeenlinnaan. Ensi viikko itsellä täynnä, mutta seuraavalla vois käyttää hitsattavana. Vaarana on, että joku uusi rompe tulee mukaan tehtaalta.:)
Sanoin Hannulle että tuon omani tiistaina ip mutta jos heillä ei silloin vielä ole hitsilaitetta siellä niin ei ole kiirettä mun osalta.
 
Tiputin mun tehtaalle tänään. Hannu oli superystävällinen kun jäi odottamaan puolituntia ylimääräistä kun vähän myöhästyin.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Aku9
Juu mehän saatiin ryhmä s-posti tänään. Ensi viikosta voisi onnistua tuo korjaus.
Mulla tilanne se että kun vien niin jään odottamaan korjauksen ajaksi. En pysty käymään kahteen kertaan.
Keskiviikko taitaa olla ainoa mahdollinen päivä. :oops:
 
Juu mehän saatiin ryhmä s-posti tänään. Ensi viikosta voisi onnistua tuo korjaus.
Mulla tilanne se että kun vien niin jään odottamaan korjauksen ajaksi. En pysty käymään kahteen kertaan.
Keskiviikko taitaa olla ainoa mahdollinen päivä. :oops:
Ajan niin usein nurkilla että noudan kun on valmis :cool:
 
No niin tuli tieto että vasta torstaina saavat vehkeet tehtaalle,
Sain muutettua vapaa päiväni torstaille.
Ainoa vaan että asiakkaani odotteli perämoottoria sekä traileria alun perin tälle viikolle ja nyt siirty vielä päivällä eteen päin....
Jännittää mennä tehtaalle joka kerta aina löytyy jotain mitä mukamas tarvii...
Jos olisi varmuus talven aurauksista ja hiekoituksista niin ostaisin hiekottimen sekä yhdet ketjut ainakin...
Nin ja jos pääsis kokeileen 760 konetta kuinka jaksaa mennä 2 nopeudella.....
Tuo on asia joka kiinostaa kun jotenkin lepsu menijä tämä 640 kone? Jaksaako 760 aurata nopeammalla puolella? :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
No niin tuli tieto että vasta torstaina saavat vehkeet tehtaalle,
Sain muutettua vapaa päiväni torstaille.
Ainoa vaan että asiakkaani odotteli perämoottoria sekä traileria alun perin tälle viikolle ja nyt siirty vielä päivällä eteen päin....
Jännittää mennä tehtaalle joka kerta aina löytyy jotain mitä mukamas tarvii...
Jos olisi varmuus talven aurauksista ja hiekoituksista niin ostaisin hiekottimen sekä yhdet ketjut ainakin...
Nin ja jos pääsis kokeileen 760 konetta kuinka jaksaa mennä 2 nopeudella.....
Tuo on asia joka kiinostaa kun jotenkin lepsu menijä tämä 640 kone? Jaksaako 760 aurata nopeammalla puolella? :rolleyes:
jaksaa aurata 2-nopeudella
 
Moi
Huomenna olisi lähtö tehtaalle. klo. 9,00 ensin tapaaminen asiakkaan kanssa ja traileri ja perämoottori jää matkalla. Hitsaus laitteet tulevat tehtaalle ysin jälkeen joten aikataulu ilmeisen hyvä.
Saapa nähdä kuinka homma onnistuu ja mikä se ihme hitsauslaite oikein on?? :oops:
Toivottavasti hitsattavat tappiset kestää tämän hullun maan muokkaukset jatkossa.....;)
Kuvia tulee kun homma tehty!
 
Kysymyksistä puheen ollen!
Onkos kukaan päässyt kokeileen cr1400 Murskausjyrsintä??
Soveltuvuus 745 koneesta ylös päin toki rajoittaa mahdollisia käyttäjiä.
745 hyde tuotto 70L ja kone 49hp. Mulla 66L ja 38hp varmaan noi litrat ei välttämättä ongelma mutta kone saattais puutua kättelyssä?? Vai mitä mieltä arvon raati.?
 
Vaati kyllä voimaa. Traktorissakin vastaava laite ulisee.
 
Kysymyksistä puheen ollen!
Onkos kukaan päässyt kokeileen cr1400 Murskausjyrsintä??
Soveltuvuus 745 koneesta ylös päin toki rajoittaa mahdollisia käyttäjiä.
745 hyde tuotto 70L ja kone 49hp. Mulla 66L ja 38hp varmaan noi litrat ei välttämättä ongelma mutta kone saattais puutua kättelyssä?? Vai mitä mieltä arvon raati.?
Vaatii virtausta ja painetta. Tehokas sinänsä. Kaveri on hommannut jonkun mielenkiintoisen vesakkolrikkurin joka on 180cm leveä ja siinä on alka 1 iso ”vauhtipyörä” missä on 2 kpl veistä jotka kääntyy tarvittaessa. Vähän kun iso ruohonleikkuri! En ole vielä kerennyt katsomaan sitä ja miten se toimii.
 

Liitteet

  • 1B6DE396-27CD-4023-94A1-47DE110F9FAC.jpeg
    1B6DE396-27CD-4023-94A1-47DE110F9FAC.jpeg
    293,9 KB · Katselut: 287
  • Rakastan
Reaktiot: Leppis
Huomenna olen itsekin tulossa, kunhan saan koneen aamulla pudotettua Hämeenlinnaan. Sieltä jatkan muokkaajan kanssa eteenpäin. Aikaa en ole tarkemmin sopinut, mutta ei se ilmeisesti kauaa kestä? Kovin kuluneet eivät omat tapit ole, kun nurmia ja tuhkaa pääasiassa olen ajellut. No hitsauksen jälkeen koklaan sorateitäkin.
 
Huomenna olen itsekin tulossa, kunhan saan koneen aamulla pudotettua Hämeenlinnaan. Sieltä jatkan muokkaajan kanssa eteenpäin. Aikaa en ole tarkemmin sopinut, mutta ei se ilmeisesti kauaa kestä? Kovin kuluneet eivät omat tapit ole, kun nurmia ja tuhkaa pääasiassa olen ajellut. No hitsauksen jälkeen koklaan sorateitäkin.
Toivottavasti tavataan tehtaalla!!
On noita kumminkin 70 kpl hitsattavaa ja joutuuko rälläköimään en tiedä?

Löysin huutokaupoista tämmöisen, taitaa olla sama kuin Steffen kuvassa?
 
Tällainen siitä nyt sitten tuli. Hienosti hoitivat kaikilta osin tehtaalla homman. En ole vielä ehtinyt toimintaa testata, mutta ainakin tappien kuluminen vähenee kerralla. Joutuivat rälläköimään alkuperäisen kartiotapin lyhemmäksi, jotta saivat hyvän tartuntapinnan uudelle terälle.
 

Liitteet

  • 20200903_183016.jpg
    20200903_183016.jpg
    2 Mt · Katselut: 274
  • 20200903_183026.jpg
    20200903_183026.jpg
    1,2 Mt · Katselut: 271

Uusimmat keskustelut